Polska

MICHELIN NA ŚWIECIE

MISJA NA RZECZ LEPSZEJ MOBILNOŚCI

MISJA NA RZECZ LEPSZEJ MOBILNOŚCIOd chwili powstania firmy, misją Michelin jest zaangażowanie i wkład w postęp mobilności towarów i ludzi, a także w rozwój społeczeństw. Naszym szerszym celem jest zaspokoić fundamentalną ludzką potrzebę socjalizacji, wymiany i odkrywania.

Michelin dokłada wszelkich starań aby prowadzić wszystkie aspekty biznesu w odpowiedzialny sposób. Oznacza to dostarczanie coraz wydajniejszych rozwiązań mających sprostać oczekiwaniom i aspiracjom klientów i udziałowców. To z kolei wiąże się z ochroną środowiska naturalnego przy prowadzeniu ważnych operacji finansowych.

Wszelkie decyzje i działania podejmowane w Michelin opierają się na pięciu fundamentalnych wartościach:
  • Szacunku dla Klientów
  • Szacunku dla Ludzi
  • Szacunku dla Akcjonariuszy
  • Szacunku dla Środowiska
  • Szacunku dla Faktów

GRUPA MICHELIN  W SKRÓCIE

KONCERN W SKRÓCIE

Misją Michelin jest polepszanie mobilności poprzez wprowadzanie w życie pięciu podstawowych wartości, jakimi są szacunek dla klientów, szacunek dla ludzi, szacunek dla akcjonariuszy, szacunek dla środowiska i szacunek dla faktów.

 

Michelin znajduje się w pierwszym szeregu na wszystkich rynkach oponiarskich oraz w dziedzinie usług związanych z podróżowaniem. Poprzez technologiczne przodownictwo, umiejętności opracowywania innowacji, wysokiej jakości produktów i usług oraz mocnych marek, Michelin jest w stanie wdrażać strategię globalnej ekspansji i poprawiać wydajność we wszystkich aspektach biznesu.

Fakty o Michelin:
  • 109193 pracowników (102692 w przeliczeniu na pełne etaty)
  • Ponad 150 milionów opon i 10 milionów map i przewodników wyprodukowanych w 2009 r.
  • Sprzedaż netto: 14,8 mld €
  • Rynek opon osobowych i dostawczych: 80% opon sprzedanych na rynku wyposażenia wtórnego
  • Rynek opon ciężarowych: 80% opon sprzedanych na rynku wyposażenia wtórnego (dla opon radialnych)
  • 72 zakłady produkcyjne w 19 krajach
  • Działania marketingowe w ponad 170 krajach

* Z udziałem 16,3% światowego rynku pod względem wartości. Źródło: „Tire Business", wrzesień 2009 r.

ORGANIZACJA

ORGANIZACJA

Aby lepiej zrozumieć rynek i sprostać oczekiwaniom klientów, Grupa Michelin składa się z linii produktowych, z których każda koncentruje się na jednym obszarze działalności z własnym marketingiem, działem rozwoju, produkcją i zasobami marketingowymi.

Obejrzyj animację przybliżająca organizację koncernu Michelin - strona w języku angielskim

MICHELIN NA ŚWIECIE

MICHELIN NA ŚWIECIE

Dowiedz się wszystkiego o Grupie Michelin; odwiedź naszą witrynę internetową - strona w języku angielskim

  • NOWY PILOT SPORT 3 NOWY PILOT SPORT 3JESZCZE WIĘCEJ WRAŻEŃ Z JAZDY
  • Ucz się & Udostępniaj Ucz się & UdostępniajWSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O OPONACH.