Polska

MICHELIN NA ŚWIECIE

MISJA NA RZECZ LEPSZEJ MOBILNOŚCI

MISJA NA RZECZ LEPSZEJ MOBILNOŚCIOd chwili powstania firmy, misją Michelin jest zaangażowanie i wkład w postęp mobilności towarów i ludzi, a także w rozwój społeczeństw. Naszym szerszym celem jest zaspokoić fundamentalną ludzką potrzebę socjalizacji, wymiany i odkrywania.

Michelin dokłada wszelkich starań aby prowadzić wszystkie aspekty biznesu w odpowiedzialny sposób. Oznacza to dostarczanie coraz wydajniejszych rozwiązań mających sprostać oczekiwaniom i aspiracjom klientów i udziałowców. To z kolei wiąże się z ochroną środowiska naturalnego przy prowadzeniu ważnych operacji finansowych.

Wszelkie decyzje i działania podejmowane w Michelin opierają się na pięciu fundamentalnych wartościach:
  • Szacunku dla Klientów
  • Szacunku dla Ludzi
  • Szacunku dla Akcjonariuszy
  • Szacunku dla Środowiska
  • Szacunku dla Faktów

GRUPA MICHELIN  W SKRÓCIE

KONCERN W SKRÓCIE

Misją Michelin jest polepszanie mobilności poprzez wprowadzanie w życie pięciu podstawowych wartości, jakimi są szacunek dla klientów, szacunek dla ludzi, szacunek dla akcjonariuszy, szacunek dla środowiska i szacunek dla faktów.

 

Michelin znajduje się w pierwszym szeregu na wszystkich rynkach oponiarskich oraz w dziedzinie usług związanych z podróżowaniem. Poprzez technologiczne przodownictwo, umiejętności opracowywania innowacji, wysokiej jakości produktów i usług oraz mocnych marek, Michelin jest w stanie wdrażać strategię globalnej ekspansji i poprawiać wydajność we wszystkich aspektach biznesu.

Fakty o Michelin (31 grudzień 2015):

 

ponad 111 700 pracowników 120 różnych narodowiści

184 milionów wyprodukowanych opon i 13 milionów map i przewodników wyprodukowanych w 2014 r.

Sprzedaż netto: 21,2 mld €

68 zakładów produkcyjnych w 17 krajach

Obecność handlowa w ponad 170 krajach

 

ORGANIZACJA

ORGANIZACJA

Aby lepiej zrozumieć rynek i sprostać oczekiwaniom klientów, Grupa Michelin składa się z linii produktowych, z których każda koncentruje się na jednym obszarze działalności z własnym marketingiem, działem rozwoju, produkcją i zasobami marketingowymi.

Obejrzyj animację przybliżająca organizację koncernu Michelin - strona w języku angielskim

MICHELIN NA ŚWIECIE

MICHELIN NA ŚWIECIE

Dowiedz się wszystkiego o Grupie Michelin; odwiedź naszą witrynę internetową - strona w języku angielskim

  • Michelin Crossclimate Michelin Crossclimate
  • WYSZUKIWARKA OPON MICHELIN WYSZUKIWARKA OPON MICHELINZNAJDŹ NAJODPOWIEDNIEJSZĄ OPONĘ DO TWOJEGO SAMOCHODU