MICHELIN
Agilis +
  • Opony do samochodów dostawczych
  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

Rozmiar 1 dostępny od

MICHELIN AGILIS +

  • Opony do samochodów dostawczych

  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

Przeznaczona do samochodów dostawczych (o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 2,8 t)

KORZYŚCI

Bezpieczna jazda i krótsza o 2 metry droga hamowania na mokrej nawierzchni(2).

Plus wytrzymałość gamy opon MICHELIN Agilis oraz wiedza i doświadczenie MICHELIN w dziedzinie trwałości opon.

TECHNOLOGIA

Tarczki chroniące przed otarciami

Wytrzymalsza: Boki opony z mieszanki gumy opracowanej dla opon autobusowych zapewniają większą odporność na otarcia.
8 tarcz ochronnych gwarantuje optymalną ochronę boku opony w każdych warunkach użytkowania.

Mieszanka gumy z dodatkiem krzemionki

"Bezpieczniejsza: Większa przyczepność opony skraca o 2 metry drogę hamowania(2). Większe oszczędności paliwa: Niższe opory toczenia pozwalają zaoszczędzić do 150 litrów paliwa."

W przypadku kamperów MICHELIN zdecydowanie zaleca montaż opon z oznaczeniem „CP” o większej nośności, zaprojektowanych specjalnie do tych pojazdów. 
Oznaczenie „CP” posiadają opony gamy MICHELIN CrossClimate Camping.

170517_Bibendum_Bienvenue_vectorisation_02
MICHELIN
agilis+
0/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 0 opinii
Collected By
Tone
22 kwietnia 2021
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

These tyres are amazing, Hard wearing great in the wet. I cant understand why a manufacturer like Ford don't fit this c rated tyre to vans instead of cars tyres.

What a cracking tyre

/ 1

Liczba dostępnych rozmiarów MICHELIN Agilis +: 1

INFORMACJE PRAWNE

(1)Szacunkowa wartość oszczędności paliwa dla opon MICHELIN Agilis+ w porównaniu do opon poprzedniej generacji zamontowanych na samochodach z silnikiem diesla, obliczona podczas testów oporu toczenia przeprowadzonych przez TÜV SÜD w 2012 r. na oponach w rozmiarze 195/65 R 16C 104/102 R na dystansie 70 000 km. 
(2) 2) Średnio, w porównaniu z oponą poprzedniej generacji. Wyniki na podstawie testów hamowania (od 60 do 20 km/h) przeprowadzonych przez TÜV SÜD w 2012 r. na oponach w rozmiarze 195/65 16C 104/102 R. 

Serwis może zawierać tłumaczenia Google. Kliknij tutaj, aby przejść do oświadczenia Google

Używasz nieobsługiwanej przeglądarki internetowej.
Używasz przeglądarki internetowej, która nie jest obsługiwana przez tę witrynę. Oznacza to, że niektóre funkcje mogą nie działać zgodnie z przeznaczeniem. Może to powodować dziwne zachowania podczas przeglądania. Użyj lub uaktualnij / zainstaluj jedną z następujących przeglądarek, aby korzystać ze wszystkich możliwości z tej witryny