- OPONY ›
- KUPNO ›
- High Performance ›
- Dlaczego Michelin ›
- UCZ SIĘ I UDOSTĘPNIAJ ›
- USŁUGI ›
- O NAS ›
-
ZNAJDŹ WŁAŚCIWĄ OPONĘ
-
ZNAJDŹ DILERA
-
POTRZEBUJESZ POMOCY?
-
ŚLEDŹ NAS
-
Witryny MICHELIN
Gamy opon do samochodów sportowych i aut o dużej mocy:
Na podstawie 905 opinii
Zainspirowana doświadczeniami ze sportów motorowych
Montowana w nowych modelach FERRARI i MERCEDES AMG
Na podstawie 281 opinii
Polecana przez 90% konsumentów(4)
Na podstawie 470 opinii
Homologacje Porsche, BMW, Audi i Mercedes AMG
Na podstawie 297 opinii
Homologacje AMG, Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Mercedes, Porsche, Tesla
Na podstawie 415 opinii
Homologacje Audi, Land Rover, Mercedes, Porsche, Volkswagen, Volvo
Na podstawie 432 opinii
Polecana przez 93% konsumentów(1)
Na podstawie 237 opinii
Homologacje Porsche, BMW, Audi i Mercedes(2)
MICHELIN Pilot Sport 4
(1) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD na zlecenie Michelin w kwietniu 2015 r. na oponach w rozmiarze 225/45-17 94Y/W XL i w lipcu 2015 r. na oponach w rozmiarze 225/40-18 92Y XL zamontowanych na VW Golf 7. Testowane opony: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL ContiSportContact5, DUNLOP Sport Maxx RT, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 2, PIRELLI PZERO, HANKOOK V12 EVO2 K120. Droga hamowania mierzona podczas hamowania przy 100 km/h na suchej nawierzchni i przy 80 km/h na mokrej do całkowitego zatrzymania pojazdu.
(2) W obliczeniach przyjęto zużycie paliwa BMW serii 3 (5,5 l/100 km przy cenie paliwa 1,36 €/l na dystansie 50 000 km) i oszczędność 3% paliwa pojazdu wyposażonego w komplet opon klasy C w porównaniu do pojazdu z kompletem opon klasy E oporów toczenia z europejskich etykiet. Wartość zaoszczędzonego paliwa jest równa cenie nowej opony. Więcej informacji na temat www.michelin.pl.
(3)Na podstawie wyników testów przeprowadzonych w Centrum Testów DEKRA w kwietniu 2015 r. na oponach w rozmiarze 225/45-17 94Y/W XL i w lipcu 2015 r. na rozmiarze 225/40-18 92Y XL zamontowanych na VW Golf 6. Przebieg opony CONTINENTAL ContiSportContact 5 był o 7340 km krótszy od przebiegu opony MICHELIN Pilot Sport 4. Więcej informacji na stronie www.michelin.pl.
(4) Opinie konsumentów (325) o oponie MICHELIN Pilot Sport 4 opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika).
MICHELIN Pilot Sport 4 S
(1) Według wyników testów zewnętrznych przeprowadzonych przez TÜV SÜD w czerwcu i lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 255/35 R19 96Y XL: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 i PIRELLI PZero Nero GT zakupionych przez TÜV SÜD na europejskim rynku wymiany w 2016 r.
(2) Według wyników testów zewnętrznych przeprowadzonych przez Centrum Testów DEKRA w czerwcu i lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 255/35 R19 96Y XL: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 i PIRELLI PZero Nero GT zakupionych przez TÜV SÜD na europejskim rynku wymiany w 2016 r.
* Tire Rack to popularny niezależny amerykański portal prowadzący internetową sprzedaż opon, dla którego pracują doświadczeni eksperci w dziedzinie opon i kół. Tire Rack organizuje szczegółowe testy oraz korzysta z ocen i opinii konsumentów, aby
przedstawiać swoim klientom rzetelne rekomendacje. Wyniki opublikowano w lipcu 2017 r.
Aby zachować najwyższą jakość i najlepsze osiągi swoich opon, pobierz nasze rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa i zapoznaj się z poradami na temat użytkowania.
MICHELIN Pilot Sport Cup 2
(1) W porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Testy wewnętrzne przeprowadzone na torze Jerez w 2013 r. na oponach w rozmiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.
(2) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy prędkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum Technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.
(3) W porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Testy wewnętrzne przeprowadzone na torze Jerez w 2013 r. na oponach w rozmiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.
(4) Opinie konsumentów (197) o oponie MICHELIN Pilot Sport
MICHELIN Pilot Alpin 4
(1) Test Autobild Sport Car, październik 2016 r. na rozmiarze wymiar 245/40R18, 1. miejsce ex aequo z Goodyear Ultragrip Performance Gen1 i Dunlop Winter Sport 5 (hamowanie na śniegu) i 1. miejsce ex aequo z Dunlop Winter Sport 5 (kierowalność na śniegu).
(2)Homologowana na Porsche Panamera / 911 / Boxster, BMW serii 5 i 7 / M2 i M3, Audi A4 i A6 oraz Mercedesa AMG klas E, S i C.
MICHELIN Latitude Sport 3
1Droga hamowania na mokrej nawierzchni krótsza średnio o 1,6 m od drogi hamowania opon konkurentów. Wynik na podstawie testów przeprowadzanych przez TÜV SÜD Product Service w kwietniu 2015 r. na zlecenie Michelin, na oponach w rozmiarze 235/60 R18 zamontowanych na AUDI Q5. Wyniki uśrednione w porównaniu do DUNLOP SP Quattro Maxx, PIRELLI Scorpion Verde, CONTINENTAL ContiSportContact5 SUV i HANKOOK Ventus Prime 2K 115.
2 Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w 2015 r. Różnica w przebiegu opony MICHELIN Latitude Sport 3 a oponami BRIDGESTONE Dueler H/P Sport, CONTINENTAL ContiSportContact 5 SUV, DUNLOP SP QuattroMaxx, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric SUV, PIRELLI P Zero Rosso, HANKOOK Ventus S1 Evo2 SUV.
MICHELIN Latitude Tour HP
1 Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD w kwietniu 2015 r. na oponach w rozmiarze 235/60 R18.
2 Na podstawie wyników testów przeprowadzonych w Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin na przełomie kwietnia i maja 2015 r. na oponach w rozmiarze 235/60R18 zamontowanych na Audi Q5. Różnica w średnich przebiegach MICHELIN Latitude Tour HP a Dunlop SP Quattro Maxx (+22 123 km), PIRELLI Scorpion Verde (+28 630 km), CONTINENTAL ContiEcoContact 5 SUV (+24 725 km).
3 Opinie konsumentów (291) o oponie MICHELIN Latitude Tour HP opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika).
MICHELIN Latitude Cross
1 Opinie konsumentów (269) o oponie MICHELIN Latitude Cross opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika).
MICHELIN Latitude Alpin 2
1 Autobild Allrad, październik 2016, rozmiar 255/55R18, 1. miejsce w hamowaniu na śniegu ex aequo z Hankook Winter i*cept evo2.
2 Homologowana na Porsche Macan/Cayenne, BMW X5, Audi Q5, Mercedesa klasy ML/GLK.
* Między innymi: test opon letnich AutoBild - marzec 2017 r., test opon letnich AutoMotorundSport (AMS) - kwiecień 2017 r., test opon SportAuto - kwiecień 2017 r., test opon letnich EVO - lipiec 2017 r., test opon Auto Express - lipiec 2016 r.