OPONYOPONY POKAŻ WSZYSTKIE OPONYPOKAŻ WSZYSTKIE OPONY DILERZYDILERZY

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

Ponad 50% więcej okrążeń z jeszcze większą prędkością(1), dzięki technologiom opracowanym dla wyścigów wytrzymałościowych

  • Lato
  • Tor wyścigowy
OGÓLNA OCENA NA PODSTAWIE 314 opinii
Przeczytaj 314 opinii
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • DO GÓRY

WYBIERZ OPONY I NAJBLIŻSZY SALON

SPRAWDŹ

ZNAJDŹ DILERA

KORZYŚCI


Więcej dni na torze(1)


Większa wytrzymałość i trwałość na torze(1)


Krótsze i bardziej jednolite czasy okrążeń(1)


Większe bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni(2)


Większa przyczepność na mokrej nawierzchni i przesunięcie granicy aquaplaningu (2)

Galeria

Opona zaprojektowana na tor wyścigowy i homologowana na drogi publiczne
Technologia Track Longevity 2.0®
Porsche 918 Spyder na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, record okrążenia toru Nürburgring

TECHNOLOGIA


Technologia Track Longevity 2.0®

- Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku
- Zewnętrzne barki wzmocnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej odporności na ścieranie
Dla większej wytrzymałości i trwałości na torze


Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound

- Rozmieszczenie dwóch różnych mieszanek na zewnętrznej i wewnętrznej stronie bieżnika
• Strona zewnętrzna: elastomer z mocnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, szczególnie w ciasnych zakrętach
• Strona wewnętrzna: sztywniejszy elastomer zapewniający precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy


Bieżnik głębszy od bieżników opon gamy Cup poprzednich generacji

Bieżnik głębszy o +20%(2)
Przyczepność na MOKREJ nawierzchni: Przesunięcie granicy aquaplaningu i większe bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni

Rozmiary i klasy z etykiet

Rozmiary i klasy z etykiet

Szerokość opony Profil opony Średnica osadzenia opony Nośnosć Prędkosć Specyfikacja REKOMENDOWANA CENA MICHELINRekomendowana cena sprzedaży ma wyłącznie charakter informacyjny i jest ceną brutto. Diler ma całkowitą swobodę w kształtowaniu swoich cen sprzedaży. Powered by
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB 643 zł Sprawdź ceny
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB 594 zł Sprawdź ceny
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB 740 zł Sprawdź ceny
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB 894 zł Sprawdź ceny
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB 1 127 zł Sprawdź ceny
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB 1 090 zł Sprawdź ceny
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB 1 090 zł Sprawdź ceny
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB 894 zł Sprawdź ceny
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL E E 70dB 1 119 zł Sprawdź ceny
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB 1 346 zł Sprawdź ceny
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB 1 346 zł Sprawdź ceny
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB 1 346 zł Sprawdź ceny
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB -
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB 1 330 zł Sprawdź ceny
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB 1 330 zł Sprawdź ceny
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB 1 308 zł Sprawdź ceny
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K2 E E 71dB - Sprawdź ceny
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB -
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB 1 347 zł Sprawdź ceny
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB 932 zł Sprawdź ceny
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB 1 212 zł Sprawdź ceny
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB 1 234 zł Sprawdź ceny
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB 1 317 zł Sprawdź ceny
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB 1 069 zł Sprawdź ceny
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB 1 385 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB 1 353 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB 1 331 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB 1 331 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB 1 353 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB 1 353 zł Sprawdź ceny
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB 1 229 zł Sprawdź ceny
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB 1 594 zł Sprawdź ceny
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB 1 594 zł Sprawdź ceny
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N2 E C 71dB - Sprawdź ceny
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | J E C 71dB - Sprawdź ceny
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB 1 436 zł Sprawdź ceny
275 35 R 21 103 ZR(Y) XL | MO1 E E 71dB - Sprawdź ceny
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB 1 161 zł Sprawdź ceny
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB 1 472 zł Sprawdź ceny
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB 1 404 zł Sprawdź ceny
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB 1 404 zł Sprawdź ceny
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB 1 404 zł Sprawdź ceny
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB 1 277 zł Sprawdź ceny
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB 1 530 zł Sprawdź ceny
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 1 480 zł Sprawdź ceny
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 1 480 zł Sprawdź ceny
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 1 574 zł Sprawdź ceny
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 1 651 zł Sprawdź ceny
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB 1 651 zł Sprawdź ceny
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB 1 651 zł Sprawdź ceny
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K2 E E 74dB - Sprawdź ceny
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | J E E 73dB - Sprawdź ceny
315 30 R 21 105 ZR(Y) XL | MO1 E E 73dB - Sprawdź ceny
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 1 776 zł Sprawdź ceny
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 1 710 zł Sprawdź ceny
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB 1 701 zł Sprawdź ceny
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB 1 554 zł Sprawdź ceny
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB 1 782 zł Sprawdź ceny
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB 1 782 zł Sprawdź ceny
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N2 E C 73dB - Sprawdź ceny
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB 1 788 zł Sprawdź ceny
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB 1 954 zł Sprawdź ceny

OCENY I OPINIE

OCENY I OPINIE

MICHELIN Pilot Sport Cup 2
OGÓLNA OCENA NA PODSTAWIE 314 opinii
4,5
/ 5
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
    100%
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
    80%
  • TRWAŁOŚĆ
    80%
Czy posiadasz tę oponę?
NAPISZ OPINIĘ

1 Z 1

  • OGÓLNA OCENA
    1 5 5
    • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
      100%
    • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
      60%
    • TRWAŁOŚĆ
      40%
    Czy poleciłbyś tę oponę?
    TAK
    KOMPROMIS POMIĘDZY TOROWYMI OSIĄGAMI A HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ Polska, Kwietnia 10, 2017 Doskonała opona do sportowej jazdy na torach wyścigowych, przy suchej nawierzchni. Bardzo miękka mieszanka po rozgrzaniu wręcz klei się do nawierzchni. Dzięki homologacji na drogi publiczne, można samochodem dojechać bezpiecznie do toru. Doskonałe właściwości na suchej nawierzchni osiągnięto jednak dzięki kompromisowi: opona nie trzyma się zbyt dobrze nawierzchni mokrej, co wymaga bardzo ostrożnej jazdy, szczególnie przy szerokim profilu. Opona ta radzi sobie lepiej w mocniejszym deszczu niż w warunkach wilgotnej, śliskiej nawierzchni (Anglicy mówią o takim wilgotnym asfalcie "greasy"). Miękka mieszanka ściera się także dużo szybciej niż w tradycyjnych oponach. Jeśli szukasz opony do prawdziwie sportowego auta, stricto do jazdy na torze, która pozwoli wykorzystać możliwości Twojego auta i jednocześnie da Ci także możliwość poruszania się po drogach publicznych, ze szczególną ostrożnością przy mokrej nawierzchni - nie warto szukać dalej. Jeśli jednak myślisz o zakupie letniej opony do auta o zacięciu sportowym, którym głównie będziesz jeździć na drogach publicznych, w każdych warunkach pogodowych, nie jest to opona dla Ciebie. Do mocnego auta o zacięciu sportowym poleciłbym Pilot Sport 4S, zamiast Cup2.
    |
    ROZMIARY OPONY: 20
  • OSOBOWE
  • 4X4 / SUV
  • DOSTAWCZE - DO KAMPERÓW
Loader

Informacje prawne

(1) W porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Na podstawie wyników testów wewnętrznych przeprowadzonych na torze Jerez w 2013 r. na oponach w rozmiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.
(2) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy prędkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum Technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.



Opona MICHELIN Pilot Sport CUP 2 jest oponą na tor wyścigowy (typu semi-slick), która spełnia wymogi prawne dopuszczające ją do stosowania na drogach publicznych.
Opona została specjalnie zoptymalizowana pod kątem użytkowania na suchym torze. Podczas jazdy po mokrej nawierzchni toru lub drogi, gdzie występuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, należy odpowiednio do panujących warunków dostosować styl jazdy poprzez zmniejszenie prędkości i pozostawienie włączonych systemów bezpieczeństwa.

W celu zapewnienia właściwej kierowalności pojazdu na torze i drodze, stanowczo zaleca się montaż kompletu 4 opon MICHELIN Pilot Sport Cup.

Zalecenia przed jazdą na torze
o Sprawdź stan opon, szczególnie pod kątem zużycia i uszkodzeń
o Stopniowo rozgrzej opony do odpowiedniej temperatury, pokonując kilka okrążeń z umiarkowaną prędkością

Po jeździe na torze i przed powrotem na drogę
• Zawsze sprawdzaj stan opon, aby mieć pewność, że ich użytkowanie na drodze jest bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym
• Przed regulacją ciśnienia odczekaj do ostygnięcia opon
• Dostosuj ciśnienie w zimnych oponach zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu
• Upewnij się, że układy bezpieczeństwa, wspomagania kierownicy i monitorowania ciśnienia w oponach są włączone

ZALECENIA DOTYCZĄCE CIŚNIENIA W OPONACH

Ciśnienie do jazdy na torze dla większości samochodów*
Zimne opony
• Napompuj opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi do ciśnienia od 1,7 bara (24 psi) do 1,8 bara (26 psi)
• Nie wolno jeździć na oponach z ciśnieniem poniżej 1,5 bara (22 psi)

Gorące opony
• Optymalne ciśnienie robocze opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi wynosi od 2,3 bara (33 psi) do 2,5 bara (36 psi)
• Nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach z ciśnieniem poniżej 2,0 bara (29 psi)

Użytkowanie drogowe
• Należy dostosować wartość ciśnienia w zimnych oponach do zaleceń producenta samochodu

* Niniejsze informacje odnoszą się do większości samochodów najczęściej stosowanych na torach wyścigowych, m.in. Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster / Cayman, Renault Megane RS, Subaru Impreza / WRX / BRZ
W przypadku innych marek samochodów, w szczególności pojazdów o większej masie, lub w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji prosimy o odwiedzenie strony www.michelin.pl

UWAGA!
• Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą użytkowane przez dłuższy czas, należy je zdjąć z pojazdu (wraz z kołem) i na czas przechowania zmniejszyć wartość ciśnienia o połowę.
• Opony należy przechowywać w czystym i suchym pomieszczeniu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze powyżej 0°C (32°F) lub zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji technicznej opon lub zamieszczonymi na stronie internetowej Michelin.
• Nie wolno używać, przechowywać ani przenosić opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w temperaturze otoczenia poniżej -10°C (14°F).
• W niskiej temperaturze mieszanka gumy może ulec spękaniu a komponenty opon mogą ulec zniszczeniu, co może prowadzić do obniżenia ogólnych osiągów opon.
• Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami lub uszkodzeniami boków lub bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem technicznym-handlowo Michelin.
• Podczas intensywnej i długotrwałej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu na skutek regularnego najeżdżania opony na krawędzie łączeń poszczególnych odcinków toru.
• W przypadku długotrwałego najeżdżania na krawędzie lub przełomy (lub wypadnięcia z toru) zaleca się sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu konieczny jest demontaż opon z felgi i zlecenie specjaliście sprawdzenia ich stanu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.
• Każdorazowo po zjeździe pojazdu do boksu i przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.

Informacje dotyczące wyświetlania cen przez Rezulteo

* Ceny podawane przez Dilerów są dostępne online i wyświetlane na witrynie Rezulteo. ** Dane niedostępne na witrynie Rezulteo.