OPONYOPONY POKAŻ WSZYSTKIE OPONYPOKAŻ WSZYSTKIE OPONY DILERZYDILERZY

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

Ponad 50% więcej okrążeń z jeszcze większą prędkością(1), dzięki technologiom opracowanym dla wyścigów wytrzymałościowych

  • Lato
  • Tor wyścigowy
OGÓLNA OCENA NA PODSTAWIE 268 opinii
Przeczytaj 268 opinii
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • DO GÓRY

WYBIERZ OPONY I NAJBLIŻSZY SALON

SPRAWDŹ

ZNAJDŹ DILERA

KORZYŚCI


Więcej dni na torze<sup>(1)</sup>
Więcej dni na torze(1)


Większa wytrzymałość i trwałość na torze(1)


Krótsze i bardziej jednolite czasy okrążeń(1)


Większe bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni<sup>(2)</sup>
Większe bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni(2)


Większa przyczepność na mokrej nawierzchni i przesunięcie granicy aquaplaningu (2)

Galeria

Opona zaprojektowana na tor wyścigowy i homologowana na drogi publiczne
Technologia Track Longevity 2.0®
Porsche 918 Spyder na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, record okrążenia toru Nürburgring

TECHNOLOGIA


Technologia Track Longevity 2.0<sup>®</sup>
Technologia Track Longevity 2.0®

- Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku
- Zewnętrzne barki wzmocnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej odporności na ścieranie
Dla większej wytrzymałości i trwałości na torze


Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound
Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound

- Rozmieszczenie dwóch różnych mieszanek na zewnętrznej i wewnętrznej stronie bieżnika
• Strona zewnętrzna: elastomer z mocnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, szczególnie w ciasnych zakrętach
• Strona wewnętrzna: sztywniejszy elastomer zapewniający precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy


Bieżnik głębszy od bieżników opon gamy Cup poprzednich generacji
Bieżnik głębszy od bieżników opon gamy Cup poprzednich generacji

Bieżnik głębszy o +20%(2)
Przyczepność na MOKREJ nawierzchni: Przesunięcie granicy aquaplaningu i większe bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni

Rozmiary i klasy z etykiet

Rozmiary i klasy z etykiet

Szerokość opony Profil opony Średnica osadzenia opony Nośnosć Prędkosć Specyfikacja REKOMENDOWANA CENA MICHELINRekomendowana cena sprzedaży ma wyłącznie charakter informacyjny i jest ceną brutto. Diler ma całkowitą swobodę w kształtowaniu swoich cen sprzedaży. Powered by
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB 683 zł Sprawdź ceny
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB 652 zł Sprawdź ceny
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB 924 zł Sprawdź ceny
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB 985 zł Sprawdź ceny
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB 1 144 zł Sprawdź ceny
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB 1 170 zł Sprawdź ceny
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB 1 026 zł Sprawdź ceny
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB 1 323 zł Sprawdź ceny
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB 1 323 zł Sprawdź ceny
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB 1 323 zł Sprawdź ceny
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB 1 430 zł Sprawdź ceny
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB 1 430 zł Sprawdź ceny
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB - Sprawdź ceny
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB 1 467 zł Sprawdź ceny
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL | RO1 E C 70dB 1 467 zł Sprawdź ceny
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB 994 zł Sprawdź ceny
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB 1 163 zł Sprawdź ceny
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB 1 163 zł Sprawdź ceny
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB 1 375 zł Sprawdź ceny
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB 1 178 zł Sprawdź ceny
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB 1 500 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB 1 450 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB 1 450 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB 1 450 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB 1 450 zł Sprawdź ceny
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB 1 450 zł Sprawdź ceny
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB 1 377 zł Sprawdź ceny
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB 1 662 zł Sprawdź ceny
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB 1 662 zł Sprawdź ceny
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB 1 575 zł Sprawdź ceny
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB 1 336 zł Sprawdź ceny
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB 1 561 zł Sprawdź ceny
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB 1 450 zł Sprawdź ceny
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB 1 567 zł Sprawdź ceny
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB 1 567 zł Sprawdź ceny
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB 1 409 zł Sprawdź ceny
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB 1 591 zł Sprawdź ceny
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 1 691 zł Sprawdź ceny
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 1 691 zł Sprawdź ceny
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB - Sprawdź ceny
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB 1 867 zł Sprawdź ceny
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB 1 867 zł
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | RO1 E C 73dB 1 867 zł Sprawdź ceny
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB 1 906 zł Sprawdź ceny
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB 1 780 zł Sprawdź ceny
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB - Sprawdź ceny
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB 1 592 zł Sprawdź ceny
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB 1 793 zł Sprawdź ceny
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB 1 793 zł Sprawdź ceny
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB - Sprawdź ceny
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB 2 103 zł Sprawdź ceny

OCENY I OPINIE

OCENY I OPINIE

OGÓLNA OCENA NA PODSTAWIE 268 opinii
4,5
/ 5
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
    90%
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
    80%
  • TRWAŁOŚĆ
    80%
Czy posiadasz tę oponę?
NAPISZ OPINIĘ

1 Z 1

  • OGÓLNA OCENA
    1 5 5
    • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
      100%
    • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
      60%
    • TRWAŁOŚĆ
      40%
    Czy poleciłbyś tę oponę?
    TAK
    KOMPROMIS POMIĘDZY TOROWYMI OSIĄGAMI A HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ Polska, Kwietnia 10, 2017 Doskonała opona do sportowej jazdy na torach wyścigowych, przy suchej nawierzchni. Bardzo miękka mieszanka po rozgrzaniu wręcz klei się do nawierzchni. Dzięki homologacji na drogi publiczne, można samochodem dojechać bezpiecznie do toru. Doskonałe właściwości na suchej nawierzchni osiągnięto jednak dzięki kompromisowi: opona nie trzyma się zbyt dobrze nawierzchni mokrej, co wymaga bardzo ostrożnej jazdy, szczególnie przy szerokim profilu. Opona ta radzi sobie lepiej w mocniejszym deszczu niż w warunkach wilgotnej, śliskiej nawierzchni (Anglicy mówią o takim wilgotnym asfalcie "greasy"). Miękka mieszanka ściera się także dużo szybciej niż w tradycyjnych oponach. Jeśli szukasz opony do prawdziwie sportowego auta, stricto do jazdy na torze, która pozwoli wykorzystać możliwości Twojego auta i jednocześnie da Ci także możliwość poruszania się po drogach publicznych, ze szczególną ostrożnością przy mokrej nawierzchni - nie warto szukać dalej. Jeśli jednak myślisz o zakupie letniej opony do auta o zacięciu sportowym, którym głównie będziesz jeździć na drogach publicznych, w każdych warunkach pogodowych, nie jest to opona dla Ciebie. Do mocnego auta o zacięciu sportowym poleciłbym Pilot Sport 4S, zamiast Cup2.
    |
    ROZMIARY OPONY: 20
  • OSOBOWE
  • 4X4 / SUV
  • DOSTAWCZE - DO KAMPERÓW
  • Alpin 5

    Bezpieczeństwo i mobilność w surowych warunkach zimowych DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zima

    Alpin 5
  • Alpin A4

    Przeznaczona do samochodów miejskich, rodzinnych i minivanów. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zima

    Alpin A4
  • Pilot Alpin PA4

    Przeznaczona do sportowych modeli i limuzyn o najwyższych osiągach DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zima

    Pilot Alpin PA4
  • CrossClimate+

    Przygotuj się na każde warunki drogowe. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Crossclimate

    CrossClimate+ NOWOŚĆ
  • Primacy 3

    Idealne połączenie bezpieczeństwa, trwałości i komfortu jazdy DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Lato

    Primacy 3
  • Energy Saver +

    Oszczędzaj jeszcze więcej paliwa i jedź bezpiecznie DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Lato

    Energy Saver +
  • Pilot Sport 4

    MICHELIN Pilot Sport 4. Od myśli do natychmiastowej reakcji na drodze. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Lato

    Pilot Sport 4
  • Pilot Super Sport

    Opona opracowana specjalnie dla seryjnie produkowanych samochodów sportowych oraz pojazdów tuningowanych, o ultrawysokich osiągach DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Lato

    Pilot Super Sport
  • Pilot Sport 4 S

    Prawdziwa pasja. Wyjątkowe emocje. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Lato

    Pilot Sport 4 S NOWOŚĆ
  • Pilot Sport Cup 2

    Ponad 50% więcej okrążeń z jeszcze większą prędkością(1), dzięki technologiom opracowanym dla wyścigów wytrzymałościowych DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Lato Tor wyścigowy

    Pilot Sport Cup 2
  • Energy E-V

    Pierwsza gama opon MICHELIN przeznaczona wyłącznie do pojazdów elektrycznych. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Lato

    Energy E-V
Loader

Informacje prawne

(1) W porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Na podstawie wyników testów wewnętrznych przeprowadzonych na torze Jerez w 2013 r. na oponach w rozmiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.
(2) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy prędkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum Technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.



MICHELIN Pilot Sport CUP 2 este o anvelopă de curse (anvelopă semi slick), care respectă normele legale privind deplasarea pe drumurile publice. Această anvelopă a fost optimizată în special pentru utilizarea pe circuit uscat. Pe suprafeţe umede, atât pe circuit, cât și pe drumurile publice, acolo unde există riscul acvaplanării, adaptaţi stilul de condus, reducând viteza și menținând active sistemele de asistenţă ale vehiculului.

Pentru asigurarea unei manevrabilități optime, se recomandă echiparea completă a vehiculului cu anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2.

Înainte de utilizarea pe circuitele de viteză
o Verificați starea anvelopelor, și anume gradul de uzură și integritatea acestora
o Creșteți progresiv temperatura anvelopelor, parcurgând cu o viteză moderată câteva tururi de pistă

După utilizarea pe circuit și înainte de revenirea pe drumurile publice
• Verificaţi întotdeauna starea anvelopelor pentru a vă asigura că acestea sunt conforme cu legislaţia locală în vigoare
• Înainte de a regla presiunea, lăsați anvelopele să se răcească
• Reglați presiunea cu anvelopele reci, conform valorii de presiune recomandată de constructorul de mașini
• Dacă sistemele de siguranță și sistemul de monitorizare a presiunii au fost dezactivate, porniți-le din nou

RECOMANDĂRI PRIVIND PRESIUNEA

Informatiile vor fi actualizate in curand.

ATENŢIE!
• Dacă intenționați să nu folosiți mașina o perioadă mai lungă de timp, demontați anvelopele MICHELIN Pilot Sport Cup 2 (cu jantă) și depozitați-le după ce ați redus presiunea la jumătate din valoarea normală
• Păstrați anvelopele într-un spațiu curat și uscat, protejat de acțiunea directă a razelor soarelui, la o temperatură de peste 0°C (32°F), conform informațiilor incluse în documentaţia tehnică existentă pe site-ul Michelin
• Se interzice utilizarea, depozitarea sau manipularea anvelopelor MICHELIN Pilot Sport Cup 2 la temperaturi sub -10°C (14°F)
• La aceste temperaturi, componentele anvelopei se pot degrada, ceea ce va avea ca rezultat scăderea performanţelor anvelopei și apariția crăpăturilor
• Se interzice utilizarea anvelopelor care prezintă crăpături, fisuri sau alte defecte pe flanc sau pe banda de rulare. În caz de neclarităţi, adresați-vă departamentului local Michelin
• Dacă folosiți anvelopele pe circuit în mod intensiv, țineți cont de faptul că datorită trecerii peste bordurile aflate pe marginea pistei, carcasa anvelopei se poate deteriora
• În cazul în care bordura este atinsă în mod frecvent (sau dacă mașina iese de pe pistă), se recomandă să vă adresați unui specialist care să demonteze anvelopa de pe jantă și să o verifice atât la interior, cât și la exterior
• Se recomandă ca anvelopele să fie verificate vizual după fiecare cursă

Informacje dotyczące wyświetlania cen przez Rezulteo

* Ceny podawane przez Dilerów są dostępne online i wyświetlane na witrynie Rezulteo. ** Dane niedostępne na witrynie Rezulteo.

USŁUGI