Polska

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

Opona opracowana na tor wyścigowy i dopuszczona do użytkowania na szosie

  • Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich
  • Tor wyścigowy
Pilot Sport Cup 2

WYBIERZ OPONY I NAJBLIŻSZY SALON

SPRAWDŹ

ZNAJDŹ DILERA

Znajdź najbliższego dilera i zapytaj o cenę i dostępność opon

  • MICHELIN Total Performance
  • NOWY PILOT SPORT 3 NOWY PILOT SPORT 3JESZCZE WIĘCEJ WRAŻEŃ Z JAZDY

KORZYŚCI

  • Ponad 50% więcej okrążeń z jeszcze większą prędkością*

  • dzięki technologiom opracowanym dla wyścigów wytrzymałościowych

  • ...i wszystkie osiągi na wysokim poziomie dzięki MICHELIN Total Performance.

Technologia

  • Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound

    Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound

    > Wyjątkowa przyczepność na suchej nawierzchni
    > Bardziej wyrównane czasy okrążeń na suchym torze

    Rozmieszczenie dwóch różnych mieszanek gumy na wewnętrznej i zewnętrznej stronie bieżnika

    Strona zewnętrzna: elastomer z mocnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, szczególnie w ciasnych zakrętach
    Strona wewnętrzna: sztywniejszy elastomer zapewniający precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy

  • Technologia Track Longevity 2.0®

    Technologia Track Longevity 2.0®

    Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku
    Wzmocnione zewnętrzne barki
    Dla większej wytrzymałości i trwałości na torze

  • Głębszy bieżnik

    Głębszy bieżnik

    Przyczepność na MOKREJ nawierzchni: Przesunięcie granicy aquaplaningu
    Większe bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni
    Bieżnik głębszy o +20%*

Rozmiary i klasy z etykiet

Szerokość opony Profil opony Średnica osadzenia opony Nośnosć Prędkosć Specyfikacja
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) K1 F C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL | RO1 E C 70dB
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | RO1 E C 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB

Warunki użytkowania

Warunki użytkowania


  • Opona MICHELIN Pilot Sport CUP 2 jest oponą na tor wyścigowy (typu semi-slick), która spełnia wymogi prawne dopuszczające ją do stosowania na drogach publicznych.
    Opona została specjalnie zoptymalizowana pod kątem użytkowania na suchym torze. Podczas jazdy po mokrej nawierzchni toru lub drogi, gdzie występuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, należy odpowiednio do panujących warunków dostosować styl jazdy poprzez zmniejszenie prędkości i pozostawienie włączonych systemów bezpieczeństwa.

    W celu zapewnienia właściwej kierowalności pojazdu na torze i drodze, stanowczo zaleca się montaż kompletu 4 opon MICHELIN Pilot Sport Cup.

    Zalecenia przed jazdą na torze
    o Sprawdź stan opon, szczególnie pod kątem zużycia i uszkodzeń
    o Stopniowo rozgrzej opony do odpowiedniej temperatury, pokonując kilka okrążeń z umiarkowaną prędkością

    Po jeździe na torze i przed powrotem na drogę
    • Zawsze sprawdzaj stan opon, aby mieć pewność, że ich użytkowanie na drodze jest bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym
    • Przed regulacją ciśnienia odczekaj do ostygnięcia opon
    • Dostosuj ciśnienie w zimnych oponach zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu
    • Upewnij się, że układy bezpieczeństwa, wspomagania kierownicy i monitorowania ciśnienia w oponach są włączone

    ZALECENIA DOTYCZĄCE CIŚNIENIA W OPONACH

    Ciśnienie do jazdy na torze dla większości samochodów*
    Zimne opony
    • Napompuj opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi do ciśnienia od 1,7 bara (24 psi) do 1,8 bara (26 psi)
    • Nie wolno jeździć na oponach z ciśnieniem poniżej 1,5 bara (22 psi)

    Gorące opony
    • Optymalne ciśnienie robocze opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi wynosi od 2,3 bara (33 psi) do 2,5 bara (36 psi)
    • Nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach z ciśnieniem poniżej 2,0 bara (29 psi)

    Użytkowanie drogowe
    • Należy dostosować wartość ciśnienia w zimnych oponach do zaleceń producenta samochodu

    * Niniejsze informacje odnoszą się do większości samochodów najczęściej stosowanych na torach wyścigowych, m.in. Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster / Cayman, Renault Megane RS, Subaru Impreza / WRX / BRZ
    W przypadku innych marek samochodów, w szczególności pojazdów o większej masie, lub w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji prosimy o odwiedzenie strony www.michelin.pl

    UWAGA!
    • Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą użytkowane przez dłuższy czas, należy je zdjąć z pojazdu (wraz z kołem) i na czas przechowania zmniejszyć wartość ciśnienia o połowę.
    • Opony należy przechowywać w czystym i suchym pomieszczeniu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze powyżej 0°C (32°F) lub zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji technicznej opon lub zamieszczonymi na stronie internetowej Michelin.
    • Nie wolno używać, przechowywać ani przenosić opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w temperaturze otoczenia poniżej -10°C (14°F).
    • W niskiej temperaturze mieszanka gumy może ulec spękaniu a komponenty opon mogą ulec zniszczeniu, co może prowadzić do obniżenia ogólnych osiągów opon.
    • Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami lub uszkodzeniami boków lub bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem technicznym-handlowo Michelin.
    • Podczas intensywnej i długotrwałej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu na skutek regularnego najeżdżania opony na krawędzie łączeń poszczególnych odcinków toru.
    • W przypadku długotrwałego najeżdżania na krawędzie lub przełomy (lub wypadnięcia z toru) zaleca się sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu konieczny jest demontaż opon z felgi i zlecenie specjaliście sprawdzenia ich stanu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.
    • Każdorazowo po zjeździe pojazdu do boksu i przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.

OCENY I OPINIE

  • Alpin 5

    BEZPIECZEŃSTWO I MOBILNOŚĆ W surowych WARUNKACH ZIMOWYCH DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zimowe

    Alpin 5
  • Alpin A4

    Przeznaczona do samochodów miejskich, rodzinnych i minivanów. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zimowe

    Alpin A4
  • Pilot Alpin PA4

    Przeznaczona do sportowych modeli i limuzyn o najwyższych osiągach DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zimowe

    Pilot Alpin PA4
  • CrossClimate

    Przygotuj się na każde warunki drogowe. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Crossclimate

    CrossClimate
  • Primacy 3

    IDEALNE POŁĄCZENIE BEZPIECZEŃSTWA, TRWAŁOŚCI i KOMFORTU JAZDY DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich

    Primacy 3
  • Energy Saver +

    OSZCZĘDZAJ JESZCZE WIĘCEJ PALIWA I JEDŹ BEZPIECZNIE DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich

    Energy Saver +
  • Pilot Sport 4

    MICHELIN Pilot Sport 4. Od myśli do natychmiastowej reakcji na drodze. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich

    Pilot Sport 4 !Nowa
  • Pilot Super Sport

    Opona opracowana specjalnie dla seryjnie produkowanych samochodów sportowych oraz pojazdów tuningowanych, o ultrawysokich osiągach DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich

    Pilot Super Sport
  • Pilot Sport 4 S

    Prawdziwa pasja. Wyjątkowe emocje. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich

    Pilot Sport 4 S DOSTĘPNA WKRÓTCE
  • Pilot Sport Cup 2

    Opona opracowana na tor wyścigowy i dopuszczona do użytkowania na szosie DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich Tor wyścigowy

    Pilot Sport Cup 2
  • Energy E-V

    Pierwsza gama opon MICHELIN przeznaczona wyłącznie do pojazdów elektrycznych. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Letnie. Zalecana do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich

    Energy E-V

Informacje prawne

* W porównaniu do opony MICHELIN Pilot Sport Cup+ poprzedniej generacji. Na podstawie wyników testów wewnętrznych przeprowadzonych w 2013 r.


USŁUGI