MICHELIN
PILOT SPORT CUP 2 R
  • Opony do samochodów osobowych
  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

Dostępne 37 rozmiary dla tej opony

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R

  • Opony do samochodów osobowych

  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

Stworzone, by zapewnić długotrwałe ekstremalne osiągi na torze wyścigowym

Ta najnowsza wersja opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 została zaprojektowana specjalnie dla doświadczonych kierowców pojazdów hipersportowych. MICHELIN Pilot Sport Cup 2 oznaczona literą R osiąga niezrównaną przyczepność dzięki wyjątkowym komponentom opracowanym przez dział sportów motorowych Michelin.

ben1

Najwyższe osiągi opon wyścigowych dla najlepszych czasów okrążeń (1)

  • Krócej o 0,5 s/km na suchym torze wyścigowym (1)
  • Równowartość ok. 150 KM dodatkowej mocy w pojeździe z silnikiem 520 KM (2)
4w 368 tire michelin pilot sport cup 2 r

Maksymalna przyczepność poprzeczna i precyzja na suchym torze 

  • Zoptymalizowana powierzchnia kontaktu opony z podłożem dla maksymalnej precyzji kierowania
4w 368 tire michelin pilot sport cup 2 r en us

Zaprojektowana we współpracy z producentami najmocniejszych i najbardziej prestiżowych pojazdów, aby bić nowe rekordy

  • Homologowana na PORSCHE, FERRARI, MERCEDES AMG i CORVETTE
pilot sport cup 2r zoom white max

Niepowtarzalny, wpisujący się w estetykę supersamochodów wygląd boków opony wykonanych w technologii Premium Touch 

  • Zachwycaj osiągami na torze i eleganckimi, ozdobionymi flagą z szachownicą bokami opon w technologii Premium Touch
4w 368 tire michelin pilot sport cup 2 r en us features and benefits 2 signature 16 slash 9 max

Specjalna mieszanka gumowa opracowana w dziale sportów motorowych Michelin

  • Mieszanka na suchą nawierzchnię zaprojektowana pod kątem ekstremalnych osiągów

Udoskonalona rzeźba bieżnika i o 10% więcej gumy na podłożu (3)

  • Bark zewnętrzny: mniej rowków poprzecznych i więcej gumy na podłożu
  • Część środkowa: węższe rowki
  • Bark wewnętrzny: niezmieniona rzeźba zapewniająca osiągi na mokrym torze

Technologia Dynamic Response

Technologia Dynamic Response to aramidowo-nylonowe opasanie zapewniające precyzyjne przenoszenie reakcji kierowcy na drogę  

Zaprojektowana we współpracy z producentami najmocniejszych i najbardziej prestiżowych pojazdów, aby bić nowe rekordy.

Od swojej premiery opona MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R pobiła trzy rekordy legendarnego toru Nürburgring Nordschleife oraz ustanowiła nowe rekordy na torach Road Atlanta (USA) i Road America (USA) (1)

170517_Bibendum_Bienvenue_vectorisation_02
MICHELIN
pilot sport cup 2 r
0/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 0 opinii
Collected By
Master Yoda
11 maja 2021
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Incredible Results on the race day we almost a whole second faster just by swap from cup 2 to Cup 2 R Little tricky to set the right pressure and temperatures but finally we do it right. and very satisfy with the tires.

Race Day on a Porsche GT3 With Cup 2 R

/ 1

Liczba dostępnych rozmiarów MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: 37

INFORMACJE PRAWNE

(1) Na podstawie wyników wewnętrznego badania przeprowadzonego przez Michelin w Nardo w styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 265/35-20 na przedniej osi i 325/30-21 na tylnej osi Porsche 911 GT2 RS. Czas okrążenia krótszy o 2,9 s od najlepszego czasu MICHELIN Pilot Sport Cup 2.
(1) Wrzesień 2017; tor Nürburgring Nordschleife (Niemcy); MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R na PORSCHE 911 GT2 RS; czas: 06:47:03.
(1) Kwiecień 2018; tor Nürburgring Nordschleife (Niemcy); MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R na PORSCHE 911 GT2 RS; czas: 06:56:04.
(1) Październik 2018; tor Nürburgring Nordschleife (Niemcy); MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R na PORSCHE 911 GT2 RS (Manthey Racing); czas: 06:40:33.
(1) Marzec 2019; tor Road Atlanta (USA); MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R na PORSCHE 911 GT2 RS; czas: 01:24:88.
(1) Kwiecień 2019; tor Road Atlanta (USA); MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R na PORSCHE 911 GT2 RS; czas: 02:15:17.
(2) Na podstawie wyników wewnętrznej symulacji uwzględniającej moc i masę pojazdu, jego aerodynamikę, przyczepność opon i jakość podłoża toru wyścigowego.
(3) Na podstawie wyników wewnętrznego badania, w porównaniu z oponą poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 w rozmiarze 265/35 R 20 i 325/35 R 21.

ZALECENIA

 

- Opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* są oponami typu semi slick zoptymalizowanymi pod kątem użytkowania na suchym torze. Najnowsza wersja MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R jest zoptymalizowana pod kątem ekstremalnych osiągów na suchej nawierzchni na torach wyścigowych.
- Na mokrym torze lub drodze opony semi slick, zwłaszcza z bieżnikiem o pewnym stopniu zużycia, mogą być mocno podatne na zjawisko aquaplaningu. Zachowaj ostrożność i ogranicz prędkość na mokrej nawierzchni. Upewnij się także, że systemy wspomagania pojazdu są włączone. Opona spełnia wymogi prawne w zakresie użytkowania na autostradach i drogach publicznych w krajach, w których jest dostępna w sprzedaży.
- Dla zapewnienia właściwego panowania nad pojazdem na torze i na drodze Michelin stanowczo zaleca montaż kompletu czterech opon w pojeździe.
- Informacje uzupełniające dotyczące użytkowania opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: Opona MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R jest specjalną oponą do jazdy w ekstremalnych warunkach na suchej nawierzchni i podobnie jak opony wyścigowe wymaga wstępnego rozgrzania dla zapewnienia optymalnych osiągów.

UWAGA

 

- Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą użytkowane przez dłuższy czas, należy je zdemontować (razem z kołem) i na czas przechowania zmniejszyć wartość ciśnienia w oponach o połowę.
- Opony należy przechowywać w czystym, suchym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego i źródeł ozonu (urządzenia elektryczne i materiały/chemikalia) w temperaturze powyżej 0°C zgodnie z informacjami podanymi przez Michelin w dokumentacji technicznej lub na stronach internetowych.
- Nie używać, nie przechowywać i nie transportować opon w temperaturze otoczenia poniżej -10°C.
- W niskiej temperaturze niektóre elementy opony mogą ulec degradacji skutkującą pogorszeniem ich właściwości fizykochemicznych, guma opon może spękać lub ulec uszkodzeniu, co spowoduje obniżenie ogólnych osiągów opon.
- Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami lub uszkodzeniami boków lub bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem handlowo-technicznym Michelin.
- Podczas intensywnej i długotrwałej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu spowodowanemu regularnym najeżdżaniem opony na krawędzie krawężników toru.
- Po każdym przejeździe, przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.
- W przypadku częstego najeżdżania na krawężniki (lub mocnego wypadnięcia z toru) wskazane jest sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu konieczny jest demontaż opon z felgi i sprawdzenie ich przez specjalistę pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.

USTAWIENIA GEOMETRII (KĄT POCHYLENIA KÓŁ)

 

- Przed jazdą po torze można zmodyfikować ustawienia geometrii układu jezdnego pojazdu, w szczególności kąt pochylenia kół. Poprzez optymalizację powierzchni kontaktu bieżnika opony z podłożem uzyskuje się większą prędkość i przyczepność na zakrętach i zapobiega nadmiernemu zużyciu/zmęczeniu zewnętrznych barków opon.
- Kąt pochylenia kół: dla optymalizacji jazdy na torze, w zależności od charakterystyki toru i osiągów pojazdu, kąt pochylenia powinien wynosić od -1,5° do -3°. Zabrania się stosowania ujemnego pochylenia kół powyżej 4°.
- W celu zapewnienia prawidłowego zachowania pojazdu i opon na drodze wartość kąta pochylenia kół do jazdy drogowej musi być zgodna z zaleceniami producenta pojazdu.


* Technologia Connect – W oponach MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect zastosowano technologię Rubber Tire Mount kompatybilną z sensorami VDA, dzięki czemu opony są fabrycznie gotowe do współpracy z rozwiązaniami współpracującymi z sensorami w tym standardzie. Tym samym Michelin zaleca, żeby przed kupnem opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect kompatybilnymi z sensorami VDA sprawdzić, czy będą one współpracować z dostępnymi na rynku systemami do monitorowania ciśnienia w oponach. Informujemy także, że w dniu 31.03.2023 zaprzestano produkcji pakietu MICHELIN Track Connect w komplecie z sensorami VDA do montażu w oponach. W przypadku pytań prosimy o kontakt z dystrybutorem opon.

Używasz nieobsługiwanej przeglądarki internetowej.
Używasz przeglądarki internetowej, która nie jest obsługiwana przez tę witrynę. Oznacza to, że niektóre funkcje mogą nie działać zgodnie z przeznaczeniem. Może to powodować dziwne zachowania podczas przeglądania. Użyj lub uaktualnij / zainstaluj jedną z następujących przeglądarek, aby korzystać ze wszystkich możliwości z tej witryny