MICHELIN
PILOT SPORT CUP 2
  • Opony do samochodów osobowych
  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

Dostępne 40 rozmiary dla tej opony

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2

  • Opony do samochodów osobowych

  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

Opona zaprojektowana na tor wyścigowy i homologowana na drogi publiczne

Ponad 50% więcej okrążeń z jeszcze większą prędkością(1), dzięki technologiom opracowanym dla wyścigów wytrzymałościowych.

  • Krótsze i bardziej jednolite czasy okrążeń(1)
  • Więcej dni na torze(1)
  • Większa przyczepność na mokrej nawierzchni i przesunięcie granicy aquaplaningu(2)

Krótsze i bardziej jednolite czasy okrążeń(1)

Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound - rozmieszczenie dwóch różnych mieszanek na zewnętrznej i wewnętrznej stronie bieżnika:

  • strona zewnętrzna: elastomer z mocnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, szczególnie w ciasnych zakrętach
  • strona wewnętrzna: sztywniejszy elastomer zapewniający precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy.
4w 480 tire michelin pilot sport cup 2 connect en us features and benefits 2 signature 16 slash 9

Więcej dni na torze(1)

Technologia Track Longevity 2.0® - dla większej wytrzymałości i trwałości na torze:

  • wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku
  • zewnętrzne barki wzmocnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej odporności na ścieranie.
4w 97 tire michelin pilot sport cup 2 en us features and benefits 2 signature 16 slash 9
170517_Bibendum_Bienvenue_vectorisation_02
MICHELIN
pilot sport cup 2
0/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 0 opinii
Collected By
George
11 listopada 2023
5 /5
★★★★★
★★★★★
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
1 października 2023
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

I've done only 1 track day on these tyre, and in my honest opinion, they will be hard pushed to be beaten by any other tyre. Unfortunately the Cup 2 R doesn't come in my size, but I can imagine that's about the only "semi-slick" tyre that would be better. The braking and cornering grip is phenomenal and is very predictable when you do push beyond it's capability (which is hard done). Wet grip is pretty bad, but that's to be expected from this tyre. Overall, I won't be buying any other tyre for track days. Very pleased

Track Day Tyre

Collected By
Ali mohebi
16 lipca 2023
3 /5
★★★★★
★★★★★
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
30 czerwca 2023
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

The store suggest me tyre sport cup 2 and the change front tyres and when aksed for back tyre they say we dont have same and i cant find it in uae

Bad suggest

Collected By
Al®️
27 września 2022
1 /5
★★★★★
★★★★★
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
12 maja 2022
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Them tyres not even done 6000 miles and gone 👎🏼

Not worth it !

Collected By
CadSpeed
6 maja 2021
5 /5
★★★★★
★★★★★
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Astonishing improvement in grip over the standard supplied Bridgestones on my Honda Type R. To the extent that the limits appear to be so huge that you don't want to test the limit off a track, this, obviously at the expense of grip in the wet, however, I would say that the handling is very predictable and let's be honest, if you chose this tyre as a year-round fit then your most likely know what you're doing and are a capable driver so you will know the limits. 5/5 would not choose any other tyre.

Astonishing grip

Collected By
BREWSTER
6 grudnia 2020
2 /5
★★★★★
★★★★★
See the answer
Dear Customer, Thank you for taking the time to review your tyre at michelin.co.uk. We’re sorry to hear that you weren’t satisfied. At Michelin, we take feedback seriously and are always looking for ways to improve. Your feedback has been passed onto our Customer Care Team, who will be in touch with you soon to discuss your issues. All the best, The Michelin Team.
23 listopada 2020
Translate this Answer
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

7000 MILES ON A MERCEDES A CLASS 250, FRONTS NEED REPLACING, RETIRED DRIVER NOT A BOY RACER,

POOR MILAGE

Liczba dostępnych rozmiarów MICHELIN PILOT SPORT CUP 2: 40

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 235/35ZR19 (91Y) N0

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

71 dB

Szerokość opony

235

Profil opony

35

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

91

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla PORSCHE

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 245/35ZR19 (93Y) N0

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

70 dB

Szerokość opony

245

Profil opony

35

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

93

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla PORSCHE

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 245/35ZR19 (93Y) XL MO1

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

70 dB

Szerokość opony

245

Profil opony

35

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

93

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla MERCEDES, tylko SL65 AMG

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 255/35ZR19 (96Y) XL MO1

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

71 dB

Szerokość opony

255

Profil opony

35

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

96

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla MERCEDES, tylko SL65 AMG

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 265/35ZR19 (98Y) XL MO1

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

71 dB

Szerokość opony

265

Profil opony

35

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

98

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla MERCEDES, tylko SL65 AMG

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 265/35ZR19 (98Y) XL MO

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

71 dB

Szerokość opony

265

Profil opony

35

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

98

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla MERCEDES

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 275/35ZR19 (100Y) XL MO

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

71 dB

Szerokość opony

275

Profil opony

35

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

100

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla MERCEDES

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 305/30ZR19 (102Y) N0

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

73 dB

Szerokość opony

305

Profil opony

30

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

102

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla PORSCHE

Fits your vehicle

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 325/30ZR19 (105Y) N0

Etykietowanie

Klasa wydajności energetycznej

D

Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

C

Klasa zewnętrznego hałasu toczenia

73 dB

Szerokość opony

325

Profil opony

30

Średnica osadzenia opony

19

Nośnosć

105

Prędkosć

(Y)

Specyfikacja

Homologacja dla PORSCHE

INFORMACJE PRAWNE

(1) W porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Na podstawie wyników testów wewnętrznych przeprowadzonych na torze Jerez w 2013 r. na oponach w rozmiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.

(2) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy prędkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum Technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.

ZALECENIA

 

- Opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* są oponami typu semi slick zoptymalizowanymi pod kątem użytkowania na suchym torze. Najnowsza wersja MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R jest zoptymalizowana pod kątem ekstremalnych osiągów na suchej nawierzchni na torach wyścigowych.
- Na mokrym torze lub drodze opony semi slick, zwłaszcza z bieżnikiem o pewnym stopniu zużycia, mogą być mocno podatne na zjawisko aquaplaningu. Zachowaj ostrożność i ogranicz prędkość na mokrej nawierzchni. Upewnij się także, że systemy wspomagania pojazdu są włączone. Opona spełnia wymogi prawne w zakresie użytkowania na autostradach i drogach publicznych w krajach, w których jest dostępna w sprzedaży.
- Dla zapewnienia właściwego panowania nad pojazdem na torze i na drodze Michelin stanowczo zaleca montaż kompletu czterech opon w pojeździe.
- Informacje uzupełniające dotyczące użytkowania opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: Opona MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R jest specjalną oponą do jazdy w ekstremalnych warunkach na suchej nawierzchni i podobnie jak opony wyścigowe wymaga wstępnego rozgrzania dla zapewnienia optymalnych osiągów.

UWAGA

 

- Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą użytkowane przez dłuższy czas, należy je zdemontować (razem z kołem) i na czas przechowania zmniejszyć wartość ciśnienia w oponach o połowę.
- Opony należy przechowywać w czystym, suchym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego i źródeł ozonu (urządzenia elektryczne i materiały/chemikalia) w temperaturze powyżej 0°C zgodnie z informacjami podanymi przez Michelin w dokumentacji technicznej lub na stronach internetowych.
- Nie używać, nie przechowywać i nie transportować opon w temperaturze otoczenia poniżej -10°C.
- W niskiej temperaturze niektóre elementy opony mogą ulec degradacji skutkującą pogorszeniem ich właściwości fizykochemicznych, guma opon może spękać lub ulec uszkodzeniu, co spowoduje obniżenie ogólnych osiągów opon.
- Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami lub uszkodzeniami boków lub bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem handlowo-technicznym Michelin.
- Podczas intensywnej i długotrwałej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu spowodowanemu regularnym najeżdżaniem opony na krawędzie krawężników toru.
- Po każdym przejeździe, przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.
- W przypadku częstego najeżdżania na krawężniki (lub mocnego wypadnięcia z toru) wskazane jest sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu konieczny jest demontaż opon z felgi i sprawdzenie ich przez specjalistę pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.

USTAWIENIA GEOMETRII (KĄT POCHYLENIA KÓŁ)

 

- Przed jazdą po torze można zmodyfikować ustawienia geometrii układu jezdnego pojazdu, w szczególności kąt pochylenia kół. Poprzez optymalizację powierzchni kontaktu bieżnika opony z podłożem uzyskuje się większą prędkość i przyczepność na zakrętach i zapobiega nadmiernemu zużyciu/zmęczeniu zewnętrznych barków opon.
- Kąt pochylenia kół: dla optymalizacji jazdy na torze, w zależności od charakterystyki toru i osiągów pojazdu, kąt pochylenia powinien wynosić od -1,5° do -3°. Zabrania się stosowania ujemnego pochylenia kół powyżej 4°.
- W celu zapewnienia prawidłowego zachowania pojazdu i opon na drodze wartość kąta pochylenia kół do jazdy drogowej musi być zgodna z zaleceniami producenta pojazdu.


* Technologia Connect – W oponach MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect zastosowano technologię Rubber Tire Mount kompatybilną z sensorami VDA, dzięki czemu opony są fabrycznie gotowe do współpracy z rozwiązaniami współpracującymi z sensorami w tym standardzie. Tym samym Michelin zaleca, żeby przed kupnem opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect kompatybilnymi z sensorami VDA sprawdzić, czy będą one współpracować z dostępnymi na rynku systemami do monitorowania ciśnienia w oponach. Informujemy także, że w dniu 31.03.2023 zaprzestano produkcji pakietu MICHELIN Track Connect w komplecie z sensorami VDA do montażu w oponach. W przypadku pytań prosimy o kontakt z dystrybutorem opon.