
"Kiedy zszedłem poniżej 2m01s w Austinie, to nie mogłem w to uwierzyć. W tym roku udało mi się wykręcić 2m00s, prawie 3 sekundy szybciej niż do tej pory. To naprawdę pokazuje jak bardzo poprawiły się osiągi Michelin." Maverick Viñales
"Technik Michelin jest częścią naszego teamu w garażu, ponieważ pracujemy razem i staramy się zrozumieć, jest dla nas najlepsze." Miguel Oliveira
"Tak, myślę, że zaufanie do opony to z pewnością jakieś 90 procent naszej roboty na torze, bo opony są bardzo ważne. Trzeba też dobrze znać oponę. Musisz wiedzieć, jak działa opona, jak zachowuje się każda mieszanka - miękka, średnia. Musisz się tego szybko nauczyć i na pewno temu zaufać, żeby być najszybszym. To jedna z najważniejszych rzeczy." Jorge Martin
"Czuję się bardzo pewnie na tych oponach i myślę, że ta pewność jest w nas od zawsze, bo już od dłuższego czasu współpracujemy z Michelin. Ale na tym torze miałem jej jeszcze więcej." Fabio Quartararo
"Generalnie, ze wszystkich zmian, jakie możesz wprowadzić, największą jest zmiana opony lub mieszanki. Może to mieć kolosalne znaczenie. Dlatego powiedziałbym, że w ostatecznym rozrachunku najważniejsze są właśnie opony. To od nich zależą twoje wyniki." Brad Binder
"To, co dają mi osiągi Michelin kiedy cisnę do przodu to niezmienność. Dokładnie wiem, czego się spodziewać. Opona jest bardzo przewidywalna i łatwo mi panować nad tylnym kołem, dzięki czemu jadę szybko i liczę się w rywalizacji. Oczywiście, podczas wyścigu nie jest to najłatwiejsze zadanie, ale właśnie to robi różnicę." Francesco Bagnaia