MICHELIN AGILIS 3

  • Opony do samochodów dostawczych

  • letnie

    letnie

DBAJ O FIRMĘ, CHRONIĄC ŚRODOWISKO!

Fits your vehicle

DLACZEGO TA OPONA JEST DOBRA DLA MNIE?

picto ecolo

ZAPROJEKTOWANA, BY CHRONIĆ ŚRODOWISKO NATURALNE

*  Nowa gama opon letnich do samochodów dostawczych: klasa B oporu toczenia i zoptymalizowana waga.
* Mniejsze zużycie paliwa(1) i znacznie niższy poziom emisji CO2 pojazdu: 100 kg CO2 rocznie mniej (ilość porównywalna z ilością CO2, D35jaką w ciągu roku absorbują 3 drzewa)(2).
* Mniej odpadów i mniejsze wykorzystanie zasobów naturalnych(3).

3 safety blue picto

STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWO

* Znakomite osiągi w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni(4) od pierwszego do ostatniego kilometra(5, 6) dzięki technologiom EverGrip.
* Nowa gama opon letnich klasy A hamowania na mokrej nawierzchni do samochodów dostawczych.

picto mileage

ZNAKOMITA TRWAŁOŚĆ MARKI MICHELIN

* Doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości opon.
* Przebieg większy nawet o 7% niż w przypadku opon poprzedniej generacji(7).

5 picto robustness

WZMOCNIONE DLA WIĘKSZEJ WYTRZYMAŁOŚCI

* Specjalne tarcze chroniące boki opony przed uszkodzeniem.
* Odporna na otarcia mieszanka gumowa powstała dzięki innowacyjnej technologii stosowanej w oponach ciężarowych.
* Pierwsza opona dostawcza z opatentowanymi, stosowanymi dotychczas w oponach ciężarowych ewakuatorami kamieni w rowkach bieżnika – dodatkowa, przedłużająca trwałość opon ochrona przed uszkodzeniami

 

CO SIĘ W NIEJ KRYJE?

6 stone ejector 002

EWAKUATOR KAMIENI

Przedłużająca trwałość opon technologia zapobiegająca zakleszczaniu się kamieni w bieżniku

7 u shaped 0150

ROWKI O PRZEKROJU W KSZTAŁCIE LITERY U

Bardziej pionowe ścianki rowków zapewniają stałą ilość gumy na podłożu i gwarantują skuteczne odprowadzanie wody spod opony z 2 mm pozostałego bieżnika.

kerbing shields

SPECJALNE TARCZE OCHRONNE

Ochrona boków opony przed uszkodzeniem.

9 élastomère 0150

INNOWACYJNY POLIMER

Rozwiązanie pozwala zastosować większą ilość krzemionki i sadzy, co zwiększa przyczepność opony na mokrej nawierzchni

W przypadku kamperów MICHELIN zdecydowanie zaleca montaż opon z oznaczeniem „CP” o większej nośności, zaprojektowanych specjalnie do tych pojazdów. 
Oznaczenie „CP” posiadają opony gamy MICHELIN Agilis Camping

 

Opinie o MICHELIN AGILIS 3
Czy posiadasz tę oponę?
Napisz opinię

Czy ta opona pasuje do mojego pojazdu?

Liczba dostępnych rozmiarów MICHELIN Agilis 3: 24

INFORMACJE PRAWNE

(1) Klasa B oporu toczenia z europejskich etykiet w porównaniu z klasą C MICHELIN Agilis+.
(2) Na podstawie wyników wewnętrznego badania „Analyse Cycle de Vie” (ACV) przeprowadzonego we wrześniu 2019 r. w Centrum Technologicznym MICHELIN, porównującego osiągi opon
MICHELIN Agilis 3 i MICHELIN Agilis+ w rozmiarze 235/65 R16 115/113R. Jedna opona MICHELIN Agilis 3 generuje o 1,3 kg CO2/1000 km mniej od opony MICHELIN Agilis+. Przykładowy samochód
dostawczy wyposażony w 4 opony Agilis 3, pokonujący 20 000 km rocznie, wygeneruje 104 kg CO2 mniej na tym dystansie. Zakładając, że jedno drzewo absorbuje średnio 35 kg CO2 rocznie
(w zależności od rodzaju i wieku), obniżenie emisji CO2 o 104 kg rocznie będzie stanowić równowartość ilości zaabsorbowanej przez 3 drzewa (źródło: CSR i Platforma Zrównoważonego Rozwoju).
(3) Opona MICHELIN Agilis 3 jest lżejsza o ok. 1,6 kg od opony MICHELIN Agilis+.
(4) Na podstawie wyników testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 do 20 km/h przeprowadzonego przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie MICHELIN w sierpniu 2019 r. na oponach
w rozmiarze 235/65 R16C 115/113 R zamontowanych w LCV MB Sprinter 316 CDI. Testowane opony: MICHELIN Agilis 3, CONTINENTAL CONTIVANCONTACT 100, GOODYEAR EFFICIENTGRIP CARGO,
PIRELLI CARRIER, HANKOOK VANTRA LT RA18.
(5) Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)). Osiągi MICHELIN Agilis 3
w rozmiarze 235/65 R16 115/113 R przewyższają progowe wartości przyczepności na mokro określone w regulaminie nr 117 EKG ONZ.
(6) Do ostatniego kilometra, czyli do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
(7) Na podstawie wyników wewnętrznych testów z października 2018 r., w których porównywano zużycie opon MICHELIN Agilis 3 i MICHELIN Agilis+ w rozmiarze 235/65 R16C 115/113R zamontowanych
w Renault Master, 130 KM, 3,5 t.
Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

Używasz nieobsługiwanej przeglądarki internetowej.
Używasz przeglądarki internetowej, która nie jest obsługiwana przez tę witrynę. Oznacza to, że niektóre funkcje mogą nie działać zgodnie z przeznaczeniem. Może to powodować dziwne zachowania podczas przeglądania. Użyj lub uaktualnij / zainstaluj jedną z następujących przeglądarek, aby korzystać ze wszystkich możliwości z tej witryny