MICHELIN AGILIS 3

  • Opony do samochodów dostawczych
  • letnie

    letnie

DBAJ O FIRMĘ, CHRONIĄC ŚRODOWISKO!

Fits your vehicle

DLACZEGO TA OPONA JEST DOBRA DLA MNIE?

picto ecolo

ZAPROJEKTOWANA, BY CHRONIĆ ŚRODOWISKO NATURALNE

*  Nowa gama opon letnich do samochodów dostawczych: klasa B oporu toczenia i zoptymalizowana waga.
* Mniejsze zużycie paliwa(1) i znacznie niższy poziom emisji CO2 pojazdu: 100 kg CO2 rocznie mniej (ilość porównywalna z ilością CO2, D35jaką w ciągu roku absorbują 3 drzewa)(2).
* Mniej odpadów i mniejsze wykorzystanie zasobów naturalnych(3).

3 safety blue picto

STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWO

* Znakomite osiągi w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni(4) od pierwszego do ostatniego kilometra(5, 6) dzięki technologiom EverGrip.
* Nowa gama opon letnich klasy A hamowania na mokrej nawierzchni do samochodów dostawczych.

picto mileage

ZNAKOMITA TRWAŁOŚĆ MARKI MICHELIN

* Doświadczenie MICHELIN w zakresie trwałości opon.
* Przebieg większy nawet o 7% niż w przypadku opon poprzedniej generacji(7).

5 picto robustness

WZMOCNIONE DLA WIĘKSZEJ WYTRZYMAŁOŚCI

* Specjalne tarcze chroniące boki opony przed uszkodzeniem.
* Odporna na otarcia mieszanka gumowa powstała dzięki innowacyjnej technologii stosowanej w oponach ciężarowych.
* Pierwsza opona dostawcza z opatentowanymi, stosowanymi dotychczas w oponach ciężarowych ewakuatorami kamieni w rowkach bieżnika – dodatkowa, przedłużająca trwałość opon ochrona przed uszkodzeniami

 

CO SIĘ W NIEJ KRYJE?

6 stone ejector 002

EWAKUATOR KAMIENI

Przedłużająca trwałość opon technologia zapobiegająca zakleszczaniu się kamieni w bieżniku

7 u shaped 0150

ROWKI O PRZEKROJU W KSZTAŁCIE LITERY U

Bardziej pionowe ścianki rowków zapewniają stałą ilość gumy na podłożu i gwarantują skuteczne odprowadzanie wody spod opony z 2 mm pozostałego bieżnika.

kerbing shields

SPECJALNE TARCZE OCHRONNE

Ochrona boków opony przed uszkodzeniem.

9 élastomère 0150

INNOWACYJNY POLIMER

Rozwiązanie pozwala zastosować większą ilość krzemionki i sadzy, co zwiększa przyczepność opony na mokrej nawierzchni

W przypadku kamperów MICHELIN zdecydowanie zaleca montaż opon z oznaczeniem „CP” o większej nośności, zaprojektowanych specjalnie do tych pojazdów. 
Oznaczenie „CP” posiadają opony gamy MICHELIN Agilis Camping

 

Inne opinie
1.00/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 2 opinii
Czy posiadasz tę oponę?
Napisz opinię
2 opinie
★★★★★
★★★★★
1 / 5

Poor quality

Neeps - 15 maja 2021

Disappointed with these tyres, van is less stable under cornering and braking, weaves a lot! Side wall protection seems very thin compared to the previous agilis's these replaced.

Przetłumacz opinię
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
★★★★★
★★★★★
1 / 5

Worst tyre that I've had

Damo - 12 stycznia 2021

I've had Michelin tires on my vans for years with no problems at all but theses two are the worst I've had it just keeps bringing on my abs so put them on the back which has now stopped it but the back end now feels like it's all over the place so much so I'm having them taken off in the New year ☹️

Przetłumacz opinię
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
/ 1
Czy posiadasz tę oponę?
Napisz opinię

Czy ta opona pasuje do mojego pojazdu?

Dostępne 24 rozmiary dla tej opony

INFORMACJE PRAWNE

(1) Klasa B oporu toczenia z europejskich etykiet w porównaniu z klasą C MICHELIN Agilis+.
(2) Na podstawie wyników wewnętrznego badania „Analyse Cycle de Vie” (ACV) przeprowadzonego we wrześniu 2019 r. w Centrum Technologicznym MICHELIN, porównującego osiągi opon
MICHELIN Agilis 3 i MICHELIN Agilis+ w rozmiarze 235/65 R16 115/113R. Jedna opona MICHELIN Agilis 3 generuje o 1,3 kg CO2/1000 km mniej od opony MICHELIN Agilis+. Przykładowy samochód
dostawczy wyposażony w 4 opony Agilis 3, pokonujący 20 000 km rocznie, wygeneruje 104 kg CO2 mniej na tym dystansie. Zakładając, że jedno drzewo absorbuje średnio 35 kg CO2 rocznie
(w zależności od rodzaju i wieku), obniżenie emisji CO2 o 104 kg rocznie będzie stanowić równowartość ilości zaabsorbowanej przez 3 drzewa (źródło: CSR i Platforma Zrównoważonego Rozwoju).
(3) Opona MICHELIN Agilis 3 jest lżejsza o ok. 1,6 kg od opony MICHELIN Agilis+.
(4) Na podstawie wyników testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 do 20 km/h przeprowadzonego przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie MICHELIN w sierpniu 2019 r. na oponach
w rozmiarze 235/65 R16C 115/113 R zamontowanych w LCV MB Sprinter 316 CDI. Testowane opony: MICHELIN Agilis 3, CONTINENTAL CONTIVANCONTACT 100, GOODYEAR EFFICIENTGRIP CARGO,
PIRELLI CARRIER, HANKOOK VANTRA LT RA18.
(5) Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)). Osiągi MICHELIN Agilis 3
w rozmiarze 235/65 R16 115/113 R przewyższają progowe wartości przyczepności na mokro określone w regulaminie nr 117 EKG ONZ.
(6) Do ostatniego kilometra, czyli do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
(7) Na podstawie wyników wewnętrznych testów z października 2018 r., w których porównywano zużycie opon MICHELIN Agilis 3 i MICHELIN Agilis+ w rozmiarze 235/65 R16C 115/113R zamontowanych
w Renault Master, 130 KM, 3,5 t.
Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.