(1) Klasa B oporu toczenia z europejskich etykiet w porównaniu z klasą C MICHELIN Agilis+.
(2) Na podstawie wyników wewnętrznego badania „Analyse Cycle de Vie” (ACV) przeprowadzonego we wrześniu 2019 r. w Centrum Technologicznym MICHELIN, porównującego osiągi opon
MICHELIN Agilis 3 i MICHELIN Agilis+ w rozmiarze 235/65 R16 115/113R. Jedna opona MICHELIN Agilis 3 generuje o 1,3 kg CO2/1000 km mniej od opony MICHELIN Agilis+. Przykładowy samochód
dostawczy wyposażony w 4 opony Agilis 3, pokonujący 20 000 km rocznie, wygeneruje 104 kg CO2 mniej na tym dystansie. Zakładając, że jedno drzewo absorbuje średnio 35 kg CO2 rocznie
(w zależności od rodzaju i wieku), obniżenie emisji CO2 o 104 kg rocznie będzie stanowić równowartość ilości zaabsorbowanej przez 3 drzewa (źródło: CSR i Platforma Zrównoważonego Rozwoju).
(3) Opona MICHELIN Agilis 3 jest lżejsza o ok. 1,6 kg od opony MICHELIN Agilis+.
(4) Na podstawie wyników testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 do 20 km/h przeprowadzonego przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie MICHELIN w sierpniu 2019 r. na oponach
w rozmiarze 235/65 R16C 115/113 R zamontowanych w LCV MB Sprinter 316 CDI. Testowane opony: MICHELIN Agilis 3, CONTINENTAL CONTIVANCONTACT 100, GOODYEAR EFFICIENTGRIP CARGO,
PIRELLI CARRIER, HANKOOK VANTRA LT RA18.
(5) Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)). Osiągi MICHELIN Agilis 3
w rozmiarze 235/65 R16 115/113 R przewyższają progowe wartości przyczepności na mokro określone w regulaminie nr 117 EKG ONZ.
(6) Do ostatniego kilometra, czyli do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
(7) Na podstawie wyników wewnętrznych testów z października 2018 r., w których porównywano zużycie opon MICHELIN Agilis 3 i MICHELIN Agilis+ w rozmiarze 235/65 R16C 115/113R zamontowanych
w Renault Master, 130 KM, 3,5 t.
Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.