MICHELIN
CROSSCLIMATE 2
  • Opony do samochodów osobowych
  • Samochody elektryczne lub hybrydowe
  • allseason

    allseason

  • 3PMSF

    3PMSF

  • Błoto i śnieg

    Błoto i śnieg

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

MICHELIN CrossClimate 2 | TyreReviews TestWinner2023
MICHELIN CROSSCLIMATE 2 | AUTO ZEITUNG 2023
AUTOBILD REISEMOBIL-TEST WINNER 2023
MICHELIN CrossClimate 2 - AutoBild Green tyre 2023
MICHELIN CrossClimate 2 - AutoBild Test winner 2023
Dostępne 142 rozmiary dla tej opony

MICHELIN CROSSCLIMATE 2

  • Opony do samochodów osobowych
  • Samochody elektryczne lub hybrydowe

  • allseason

    allseason

  • 3PMSF

    3PMSF

  • Błoto i śnieg

    Błoto i śnieg

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspert w kategorii opon całorocznych[1].

MICHELIN CROSSCLIMATE 2 - ekspert w kategorii opon całorocznych[1] - zapewnia znakomite bezpieczeństwo przez cały rok w każdych warunkach pogodowych z najlepszymi i długotrwałymi osiągami na śniegu[2][3].

  • Ekspert w kategorii opon całorocznych[1], zaprojektowanych do bezpiecznej jazdy po wszystkich drogach i przy każdej pogodzie
  • Lider w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3]
  • Lider w zakresie osiągów na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]
  • Lider w zakresie hamowania na suchej nawierzchni[5]
  • Znakomita trwałość[6]
  • Niższe zużycie paliwa[7]

Oszczędzaj czas i pieniądze, jeżdżąc na jednym komplecie opon przez cały rok.

Oszczędzaj swój cenny czas i pieniądze wydawane na sezonową zmianę opon, inwestując w oponę, która zapewnia całoroczne osiągi: MICHELIN CROSSCLIMATE 2. Opona z certyfikatem zimowym (3PMSF*) zapewniająca najlepsze osiągi w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3] i zajmująca czołowe pozycje w testach hamowania na suchej[5] i mokrej[4] nawierzchni. Termoadaptacyjna mieszanka gumy bieżnika dostosowuje się do zmiennej temperatury nawierzchni. Ząbki na krawędziach klocków bieżnika poprawiają przyczepność na śniegu, a fazowanie V-Ramp maksymalizuje kontakt z podłożem, zapewniając możliwie najlepsze hamowanie na suchej nawierzchni. Rowki w kształcie litery V odprowadzają wodę spod opony, zapewniając znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni.

* 3PMSF: 3 szczyty górskie i płatek śniegu

4w 461 tire michelin crossclimate 2 en features and benefits 6 signature landscape copie

Możesz polegać na długotrwałym bezpieczeństwie niezależnie od pogody.

Cały rok na drodze z MICHELIN CROSSCLIMATE 2: całorocznej oponie zapewniającej długotrwałe bezpieczeństwo[1]. Lider w swojej kategorii w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni oraz hamowania i trakcji na śniegu w testach opon o dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]. Opona posiada technologię P-edge, która podnosi przyczepność na śniegu. Technologia MaxTouch Construction maksymalizuje obszar kontaktu opony z podłożem, równomiernie rozkładając na nim siły występujące podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów, aby zapewnić znakomitą trwałość.

4w 461 tire michelin crossclimate 2 en features and benefits 2 signature landscape a

Korzystaj z większej oszczędności paliwa[7].

Dzięki całorocznej oponie MICHELIN możesz cieszyć się niższym zużyciem paliwa[7], porównywalnym z normami zużycia dla opon letnich[8]. Opory toczenia opony są o 10% niższe od oporów toczenia bestsellerowej poprzedniczki[7][9] dzięki bokom Cool Running zaprojektowanym dla podniesienia efektywności paliwowej lub zasięgu akumulatora pojazdu elektrycznego poprzez pochłanianie mniejszej energii podczas uginania. Lamele LEV zwiększają mobilność klocków bieżnika, co ogranicza straty energii.

4w 461 tire michelin crossclimate 2 en features and benefits 5 signature landscape
170517_Bibendum_Bienvenue_vectorisation_02
MICHELIN
crossclimate 2
0/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 0 opinii
Collected By
Paulus
31 stycznia 2024
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
12 listopada 2021
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

These tyres although expensive are very good in the winter (in snow and ice) I have driven to Austria 3 years running and they have worn well. From new I have driven 19000 miles all through the seasons and no complaints on the wear - currently they have 4.1 mm still left on average, so I would say thats pretty good for an estate car with its load capability. I have not towed withese tyres.

These are great tyres

Collected By
David
30 grudnia 2023
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
30 listopada 2021
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Outstanding in every way. Just replaced the front set on our VW Touran diesel after over 35k miles. They were down to 2mm and only just starting to noticeably struggle in deep water at speed. These tyres are really impressive bits of engineering. Buy with confidence knowing that the high purchase price will be more than offset by the much longer wear life compared to other brands - and that Michelin has designed the grooves to widen as they wear so as to minimise performance degradation - I like that as no other brand seems to do the same. Shame the motoring press doesn’t make a bigger deal out of it.

35,000+ miles on a set of CrossClimate 2 tyres!

Collected By
TELE
26 grudnia 2023
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
9 grudnia 2023
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Totally happy with this

The best

Collected By
Alec
25 grudnia 2023
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
4 września 2023
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Fitted 4 recently to my Octavia scout. In recent winter’s conditions it was fantastic! Last year I had them just on the front as it was very good but this is amazing. (Those haven’t worn out and are in storage as spares, there was a great deal on 4) Went up a very steep hill in snow and didn’t slip at all. Don’t think I’ll ever go away from all seasons now

Unbelievable

Collected By
Albwilson
18 grudnia 2023
5 /5
★★★★★
★★★★★
Is this review useful for you?
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
2 września 2022
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Despite it's slightly higher initial cost the overal saving in fuel and longevity of the tyre has made these our default tyre. Bought initially because of it's consistently top reviews for superior grip in all westhers I have since found it to be the hands down winner. In all respects.

Best Tyre We've Fitted To-date

Liczba dostępnych rozmiarów MICHELIN CROSSCLIMATE 2: 142

INFORMACJE PRAWNE

* 3PMSF: trzy szczyty górskie i płatek śniegu

(1) Zrównoważone osiągi potwierdzone w testach przeprowadzonych w latach 2020 i 2021 w zakresie hamowania na suchej nawierzchni, hamowania na mokrej nawierzchni opon nowych i przy dopuszczalnym poziomie zużycia, hamowania na śniegu opon nowych i przy dopuszczalnym poziomie zużycia, trakcji na śniegu opon nowych i przy dopuszczalnym poziomie zużycia, oporu toczenia, trwałości - patrz szczegółowe informacji o testach w informacjach prawnych 2, 3, 4, 5, 6, 7 - MICHELIN CrossClimate 2 zajęła 6 czołowych miejsc w 9 testach.
(2) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020 - kwiecień 2021) testów hamowania na śniegu od 30 km/h do 10 km/h opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (nowa: 100% - zużycie: 100%) z MICHELIN CrossClimate+ (nowa: 95,0% - zużycie: 88,2%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 92,4% - zużycie: 70,9%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 99,5% - zużycie: 96,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 97,6% - zużycie: 94,1%) oraz wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (kwiecień 2021) testów hamowania na śniegu od 30 km/h do 10 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (nowa: 100% - zużycie: 100%) i PIRELLI Cinturato All Season SF2 (nowa: 92,1% - zużycie: 89,3%).
(3) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020 - kwiecień 2021) testów trakcji na śniegu opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (nowa: 100% - zużycie: 100%) z MICHELIN CrossClimate+ (nowa: 95,1% - zużycie: 87,6%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 84,6% - zużycie: 65,2%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 95,6% - zużycie: 91,6%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 94,6% - zużycie: 90,4%) oraz wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (kwiecień 2021) testów trakcji na śniegu opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (nowa: 100% - zużycie: 100%) i PIRELLI Cinturato All Season SF2 (nowa: 94,0% - zużycie: 92,1%).
(4) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020 - kwiecień 2021) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (nowa: 100% - zużycie: 100%) z MICHELIN CrossClimate+ (nowa: 98,2% - zużycie: 101,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 103,2% - zużycie: 99,5%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 94,9% - zużycie: 96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 95,0% - zużycie: 93,5%) oraz przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (kwiecień 2021) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (nowa: 100% - zuzycie 100%) i PIRELLI Cinturato All Season SF2 (nowa: 96,8% - zużycie: 89,5%).
(5) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020 - kwiecień 2021) testów hamownia na suchej nawierzchni od 100 km/h do 0 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (100%) z MICHELIN CrossClimate+ (96,3%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1%), CONTINENTAL AllSeasonContact (92,8%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (90,1%) oraz przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (kwiecień 2021) testów hamownia na suchej nawierzchni od 100 km/h do 0 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (100%) i PIRELLI Cinturato All Season SF2 (95,9%).
(6) Wyniki przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin (marzec 2021) testów trwałości opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (100%) z CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%). Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego użytkowania (D50) na dystansie 11 568 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm oraz wyniki przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin (kwiecień 2021) testów trwałości opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (100%) i PIRELLI Cinturato All Season SF2 (78,0%). Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.
(7) Wyniki testów oporu toczenia przeprowadzonych na maszynie przez Applus Idiada na zlecenie Michelin (sierpień 2020) na oponach w rozmiarze 205/55 R16 94V XL. Porównanie opon MICHELIN CrossClimate 2 (7,11 kg/t) z MICHELIN CrossClimate+ (8,05 kg/t). Ekoodpowiedzialna jazda zależy przede wszystkim od stylu prowadzenia, pojazdu i ciśnienia w oponach.
(8) Opór toczenia - Opona MICHELIN CrossClimate 2 posiada klasę B oporu toczenia z europejskich etykiet dla większości rozmiarów (na skali A-B-C-D-E). Jest to porównywalne ze standardem dla opon letnich premium, ponieważ większość z nich posiada klasy B lub wyższą, według Product Tracking – Średnia z rynku opon letnich premium w Europie – 2021.
(9) Bestseller - Źródło: Panel Sell Out GFK całorocznych opon osobowych (wszystkich kategorii) - Okres: od 01/2021 do 12/2021. Badane rynki: Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Turcja, Grecja, Polska i Rumunia.

Używasz nieobsługiwanej przeglądarki internetowej.
Używasz przeglądarki internetowej, która nie jest obsługiwana przez tę witrynę. Oznacza to, że niektóre funkcje mogą nie działać zgodnie z przeznaczeniem. Może to powodować dziwne zachowania podczas przeglądania. Użyj lub uaktualnij / zainstaluj jedną z następujących przeglądarek, aby korzystać ze wszystkich możliwości z tej witryny