MICHELIN CROSSCLIMATE+

  • Opony do samochodów osobowych

PRZYGOTUJ SIĘ NA KAŻDE WARUNKI DROGOWE.

  • allseason

  • 3PMSF

  • Błoto i śnieg

DLACZEGO TO ODPOWIEDNIA OPONA DLA MNIE?

MICHELIN CrossClimate + : Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych (Polski)

Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych

- Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1) 
- Doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2) 
- Zimą dopuszczona do użytkowania na zaśnieżonych drogach (3)

MICHELIN CrossClimate + : Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (polski)

Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś zawsze dotarł do celu

- Nowe opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)
- Opony zużyte zapewniają trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5).

MICHELIN CrossClimate + : Duży przebieg (polski)

Duży przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra

- Trwałość opony większa od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najlepszej opony letniej w swojej klasie (6)(7) 
- Trwałość dłuższa nawet o 25% od średniej trwałości dostępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)

CO SIĘ W NIEJ KRYJE?

MICHELIN CrossClimate + : Innowacyjna mieszanka gumowa (Polski)

Innowacyjna mieszanka gumowa zapewniająca bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych (1,2,3)

Elastyczna mieszanka bieżnika zapewnia przyczepność do podłoża niezależnie od temperatury.

MICHELIN CrossClimate + : Stabilne motywy bieżnika z fazowanymi krawędziami (Polski)

Stabilne motywy bieznika ze sfazowanymi krawędziami zapewniają optymalne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni (2)

Sztywne klocki ze sfazowanymi krawędziami zwiększają efektywność hamowania.

MICHELIN CrossClimate + : Niepowtarzalna rzeźba bieżnika zwiększająca mobilność na śniegu (Polski)

Niepowtarzalna rzeźba bieżnika zwiększająca mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra(4) i optymalizująca przebiegi opony (6)

- Unikalna rzeźba trwałego bieżnika w kształcie litery V maksymalizuje efekt zazębiania naśniegu od pierwszego do ostatniego kilometra.
- Bieżnik o dużej sztywności przedłuża trwałość opony.

MICHELIN CrossClimate + : Lamele wysokiej efektywności dla bezpieczeństwa (Polski)

Lamele wysokiej efektywnści dla bezpieczeństwa w lecie (1,2) i mobilności na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (4)

- Samoblokujące się lamele 3D na całej wysokości motywów bieżnika zapewniają długotrwałą mobilność na śniegu i efektywne hamowanie na suchej nawierzchni 
- Wraz z zużywaniem się opony w jej bieżniku pojawiają się kanay zapewniające długotrwałą przyczepność na zaśnieżonych drogach

Inne opinie
4.50/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 2 opinii
2 opinie
/ 1
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Super opony - szczególnie do użytku w mieście

ARC - 19 września 2018

Poprostu dosknale spisują sie w każdych warunkach. Poruszam się głownnie po miejści oraz używam trans "odśnieżonych". Jest to dla mnie najlepszy wybór. Opony są naprawde warte tej ceny.

  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
  • TRWAŁOŚĆ
★★★★★
★★★★★
4 / 5

Robert

Robert - 13 marca 2018

Opony 'warte grzechu", dlaczego??? Dla większości kierowców w naszym kraju parametry w zupełności wystarczą do pokonywania naszych dróg. Gumy dobrze trzymają podczas jazdy na wprost na suchej, mokrej, zaśnieżonej drodze. Sprawdziłem te parametry podczas wycieczek górskich w naszym kraju w różnych warunkach deszcz, marznący deszcz, śnieg. Na krętych górskich drogach na prędkość trzeba uważać dlatego wyjście z zakrętu redukcja na 2 lub 3 bieg nie stanowi problemu, śmiało można jechać. Hałas jest jak dla mnie na akceptowalnym poziomie chociaż ja słucham czego innego mam V6 więc wolę posłuchać silnika niż wsłuchiwać się w odgłosy opon. Opony jak dla większości kierowców spełnią oczekiwania w trakcie bezpiecznej podróży. Parę słów lekkiej krytyki: Jadąc po mokrej krętej drodze z nieco większą prędkością lub wpadając na rondo "troszkę szybciej" trzeba wziąć pod uwagę, że trzeba założyć kontrę na kierownicy - wynika to prawdopodobnie w układu bieżnika "V" ale oczywiście zdjęcie nogi z gazu powoduje znów, że wracamy do neutralnego zachowania auta. Odporność na odprowadzanie wody też jest akceptowalne pod warunkiem że w kałużę nie wpadamy 200 km/h.Plusy: ważna rzecz, te opony nie zrobią za nas wszystkiego na drodze, musimy zadbać o zawieszenie amortyzator luzy i sprężyny muszą być w dobrym stanie, lubię pojeździć sobie po zakrętach powiedzmy "nieco szybciej" po kontroli i wymianie elementów destabilizujących auto znacząco poprawiło się neutralne zachowanie auta!!! Wracając do zimy opony w kopnym śniegu też jest OK nawet bardzo, jeśli dojdzie do tego Quattro to wiadomo że jest bardzo OK. Ponadto index prędkości 240 km/h powoduje że mamy spory zapas bezpieczeństwa na drodze przy ok 200 km/h nie słychać natarczywych odgłosów (oczywiście nie zachęcam do badania granic wytrzymałości i prędkości!!!). Następny ważny aspekt tego całego "grzechu" - ekonomia według mojego skromnego zdania lepiej kupić nowy komplet co 5-6 lat (chociaż gwarancja na 10 lat tylko kto będzie tak długo jeździć na oponach tyle czasu) niż kupować 2 komplety zima/lato a i tak po 5 latach podobne właściwości 2 kpl będą miały - guma się starzeje... a nam wszystkim zależy przede wszystkim na bezpieczeństwie. Podsumowując warto kupić te opony nawet dla sprawdzenia ich właściwości bo niewątpliwie są na wysokim poziomie choć do ideału trochę brakuje ale niewiele, jedyne co jest dla mnie niezrozumiałe... dlaczego producent w nowej specyfikacji ma C/B a nie C/A ja właśnie mam opony z poprzedniej linii. Pozdrawiam wszystkich (więcej zakrętów i równych dróg).

  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
  • TRWAŁOŚĆ
/ 1
Czy posiadasz tę oponę?

Dostępne 50 rozmiary dla tej opony”

You're about to be redirected on

Za chwilę nastąpi przekierowanie do witryny zewnętrznej Rezulteo, gdzie na podstawie Twojej lokalizacji znajdziesz informacje o cenach i Dilerach opon.

Ceny podane na stronie są aktualnymi cenami Dilerów współpracujących z witryną. Obok ceny znajduje się informacja, czy zawiera ona usługę montażu opon.

Punkty sprzedaży świadczące wysoką jakość usług są oznaczone etykietą „Certyfikowany Serwis”.

Wczytywanie…

Felga

15''
16''
17''
18''
19''
Szerokość opony 175
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 88
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

068 dBdB

Szerokość opony 185
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 86
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

068 dBdB

Szerokość opony 185
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 88
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

068 dBdB

Szerokość opony 185
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 92
Prędkosć T
Etykietowanie

C

B

068 dBdB

Szerokość opony 185
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 92
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

068 dBdB

Szerokość opony 195
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 89
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 195
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 92
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 195
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 91
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 195
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 95
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 95
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 99
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 195
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 91
Prędkosć H
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 195
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 91
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 195
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 93
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 91
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 94
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 96
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 96
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 96
Prędkosć W
Specyfikacja ZP
Etykietowanie

E

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 97
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 99
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 102
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 99
Prędkosć W
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 102
Prędkosć W
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 88
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 93
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 205
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 95
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 91
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 95
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 98
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 100
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 215
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 103
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 94
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 98
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 98
Prędkosć W
Specyfikacja ZP
Etykietowanie

E

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 97
Prędkosć W
Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 101
Prędkosć W
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 103
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 235
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 97
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 235
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 103
Prędkosć Y
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 245
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 99
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 40
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 92
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 95
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 102
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069 dBdB

Szerokość opony 235
Profil opony 40
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 95
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 235
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 98
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 235
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 101
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 245
Profil opony 40
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 97
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 245
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 100
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

Szerokość opony 255
Profil opony 35
Średnica osadzenia opony 19
Nośnosć 96
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069 dBdB

INFORMACJE PRAWNE

(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony przez AutoBild na oponach w rozmiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.). 
(2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
(3) Oznaczenie certyfikatu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).
(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 oraz PIRELLI Cinturato All Season. 

(5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika.

 (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego przez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). 

(7) MICHELIN Energy Saver+ jest najlepszą oponą w klasie opon letnich z wynikiem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. w porównaniu z oponami letnimi w rozmiarze 205/55R16.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYŚWIETLANIA CEN PRZEZ REZULTEO

* Ceny podawane przez Dilerów są dostępne online i wyświetlane na witrynie Rezulteo.

** Dane niedostępne na witrynie Rezulteo.