mtg 1600x660px background crossclimateplus v03 opt

MICHELIN CROSSCLIMATE+

  • Opony do samochodów osobowych

STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWO NIEZALEŻNIE OD POGODY

Bestseller w kategorii opon całorocznych w Europie (7).
Bardzo wysoka trwałość (5). 

  • allseason

  • 3PMSF

  • Błoto i śnieg

cc autobildawards

cc autobildawards

DLACZEGO TO ODPOWIEDNIA OPONA DLA MNIE?

190724-CC+_Safety_POL

Znakomite osiągi w zakresie hamowania na suchej (2) i mokrej nawierzchni (3)

 

CERTYFIKAT 3PMSF – trakcja i bezpieczeństwa na śniegu (4)
 

Wysoki poziom bezpieczeństwa od pierwszego (3) do ostatniego kilometra (1)


190724-CC+_Longevity_POL

Bardzo wysoka trwałość (5)


CO SIĘ W NIEJ KRYJE?

190724-CC+_Tread blocks_POL

Sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami zapewniają optymalne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni.

Elastyczna mieszanka gumy bieżnika zapewnia przyczepność do mokrej nawierzchni niezależnie od temperatury.

190724-CC+_Sipes and pattern_POL

Rzeźba bieżnika w kształcie litery V i samoblokujące się lamele 3D maksymalizują trakcję i skuteczność hamowania od pierwszego do ostatniego kilometra. Certyfikat 3PMSF
 

Sztywny bieżnik przedłużający trwałość opony.
Przebieg większy o 28% od średniego przebiegu opon konkurencyjnych marek (6) lub dodatkowy rok na tych samych oponach w porównaniu do średniej trwałości opon konkurencyjnych marek (6)

190724-CC+_compound_POL

Przełomowe technologie MICHELIN EverGrip zapewniają optymalne bezpieczeństwo od pierwszego do ostatniego kilometra

Inne opinie
4.50/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 2 opinii
Czy posiadasz tę oponę?
Napisz opinię
2 opinie
/ 1
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Super opony - szczególnie do użytku w mieście

ARC - 19 września 2018

Poprostu dosknale spisują sie w każdych warunkach. Poruszam się głownnie po miejści oraz używam trans "odśnieżonych". Jest to dla mnie najlepszy wybór. Opony są naprawde warte tej ceny.

  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
  • TRWAŁOŚĆ
★★★★★
★★★★★
4 / 5

Robert

Robert - 13 marca 2018

Opony 'warte grzechu", dlaczego??? Dla większości kierowców w naszym kraju parametry w zupełności wystarczą do pokonywania naszych dróg. Gumy dobrze trzymają podczas jazdy na wprost na suchej, mokrej, zaśnieżonej drodze. Sprawdziłem te parametry podczas wycieczek górskich w naszym kraju w różnych warunkach deszcz, marznący deszcz, śnieg. Na krętych górskich drogach na prędkość trzeba uważać dlatego wyjście z zakrętu redukcja na 2 lub 3 bieg nie stanowi problemu, śmiało można jechać. Hałas jest jak dla mnie na akceptowalnym poziomie chociaż ja słucham czego innego mam V6 więc wolę posłuchać silnika niż wsłuchiwać się w odgłosy opon. Opony jak dla większości kierowców spełnią oczekiwania w trakcie bezpiecznej podróży. Parę słów lekkiej krytyki: Jadąc po mokrej krętej drodze z nieco większą prędkością lub wpadając na rondo "troszkę szybciej" trzeba wziąć pod uwagę, że trzeba założyć kontrę na kierownicy - wynika to prawdopodobnie w układu bieżnika "V" ale oczywiście zdjęcie nogi z gazu powoduje znów, że wracamy do neutralnego zachowania auta. Odporność na odprowadzanie wody też jest akceptowalne pod warunkiem że w kałużę nie wpadamy 200 km/h.Plusy: ważna rzecz, te opony nie zrobią za nas wszystkiego na drodze, musimy zadbać o zawieszenie amortyzator luzy i sprężyny muszą być w dobrym stanie, lubię pojeździć sobie po zakrętach powiedzmy "nieco szybciej" po kontroli i wymianie elementów destabilizujących auto znacząco poprawiło się neutralne zachowanie auta!!! Wracając do zimy opony w kopnym śniegu też jest OK nawet bardzo, jeśli dojdzie do tego Quattro to wiadomo że jest bardzo OK. Ponadto index prędkości 240 km/h powoduje że mamy spory zapas bezpieczeństwa na drodze przy ok 200 km/h nie słychać natarczywych odgłosów (oczywiście nie zachęcam do badania granic wytrzymałości i prędkości!!!). Następny ważny aspekt tego całego "grzechu" - ekonomia według mojego skromnego zdania lepiej kupić nowy komplet co 5-6 lat (chociaż gwarancja na 10 lat tylko kto będzie tak długo jeździć na oponach tyle czasu) niż kupować 2 komplety zima/lato a i tak po 5 latach podobne właściwości 2 kpl będą miały - guma się starzeje... a nam wszystkim zależy przede wszystkim na bezpieczeństwie. Podsumowując warto kupić te opony nawet dla sprawdzenia ich właściwości bo niewątpliwie są na wysokim poziomie choć do ideału trochę brakuje ale niewiele, jedyne co jest dla mnie niezrozumiałe... dlaczego producent w nowej specyfikacji ma C/B a nie C/A ja właśnie mam opony z poprzedniej linii. Pozdrawiam wszystkich (więcej zakrętów i równych dróg).

  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
  • PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE NA MOKREJ DRODZE
  • TRWAŁOŚĆ
/ 1
Czy posiadasz tę oponę?
Napisz opinię

Czy ta opona pasuje do Twojego samochodu?

Dostępne 56 rozmiary dla tej opony

You're about to be redirected on

Za chwilę nastąpi przekierowanie do witryny zewnętrznej Rezulteo, gdzie na podstawie Twojej lokalizacji znajdziesz informacje o cenach i Dilerach opon.

Ceny podane na stronie są aktualnymi cenami Dilerów współpracujących z witryną. Obok ceny znajduje się informacja, czy zawiera ona usługę montażu opon.

Punkty sprzedaży świadczące wysoką jakość usług są oznaczone etykietą „Certyfikowany Serwis”.

Wczytywanie…

Felga

15''
16''
17''
18''
19''
Szerokość opony 165
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 85
Prędkosć H
Etykietowanie

E

B

068dB

Szerokość opony 175
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 85
Prędkosć H
Etykietowanie

E

B

068dB

Szerokość opony 175
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 88
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

068dB

Szerokość opony 185
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 86
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

068dB

Szerokość opony 185
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 88
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

068dB

Szerokość opony 185
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 92
Prędkosć T
Etykietowanie

C

B

068dB

Szerokość opony 185
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 92
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

068dB

Szerokość opony 195
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 86
Prędkosć V
Etykietowanie

E

B

068dB

Szerokość opony 195
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 89
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 195
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 92
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 195
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 91
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 195
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 95
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 95
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 15
Nośnosć 99
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 195
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 91
Prędkosć H
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 195
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 91
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 195
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 93
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 91
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 94
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 96
Prędkosć H
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 96
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 96
Prędkosć W
Specyfikacja ZP
Etykietowanie

E

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 97
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 99
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 102
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 99
Prędkosć W
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 16
Nośnosć 102
Prędkosć W
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 88
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 93
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 205
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 95
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 91
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 95
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 94
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 98
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 100
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 215
Profil opony 65
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 103
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 94
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 98
Prędkosć V
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 98
Prędkosć W
Specyfikacja ZP
Etykietowanie

E

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 97
Prędkosć W
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 101
Prędkosć W
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 60
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 103
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 235
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 97
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 235
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 103
Prędkosć Y
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 245
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 17
Nośnosć 99
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 40
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 92
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 95
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 225
Profil opony 55
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 102
Prędkosć V
Etykietowanie

B

B

069dB

Szerokość opony 235
Profil opony 40
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 95
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 235
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 98
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 235
Profil opony 50
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 101
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 245
Profil opony 40
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 97
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 245
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 18
Nośnosć 100
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

Szerokość opony 235
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 19
Nośnosć 99
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

071dB

Szerokość opony 245
Profil opony 45
Średnica osadzenia opony 19
Nośnosć 102
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

071dB

Szerokość opony 255
Profil opony 35
Średnica osadzenia opony 19
Nośnosć 96
Prędkosć Y
Etykietowanie

C

B

069dB

INFORMACJE PRAWNE

(1) Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE+ w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe.
(2) MICHELIN CrossClimate+ zajęła 2. miejsce w teście porównawczym hamowania na suchej nawierzchni przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r.
(3) MICHELIN CrossClimate+ posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. 
(4) MICHELIN CrossClimate+ posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). 
(5) MICHELIN CrossClimate+ zajęła 1. miejsce w teście porównawczym trwałości przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r. 
(6) MICHELIN CrossClimate+ zapewniła o 17 011 km więcej przebiegu od średniej opon konkurencyjnych marek w teście porównawczym trwałości przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r. Średni roczny przebieg opony ustalono na na 13 194 km na pojazd, czyli 1099 km na miesiąc. Badanie Insee dla Francji z 2017 r. (https://www.insee.fr/fr/statistiques/2045167)
(7) Źródło: Wyniki badania panelowego Sell Out GFK całorocznych opon osobowych (wszystkich kategorii) przeprowadzonego w okresie od stycznia do grudnia 2018 r.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYŚWIETLANIA CEN PRZEZ REZULTEO

* Ceny podawane przez Dilerów są dostępne online i wyświetlane na witrynie Rezulteo.

** Dane niedostępne na witrynie Rezulteo.