MICHELIN
E·PRIMACY
  • Opony do samochodów osobowych
  • Samochody elektryczne lub hybrydowe
  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

MICHELIN e.PRIMACY-AUTO MOTOR UND SPORT-eCars recommendation
Dostępne 111 rozmiary dla tej opony

MICHELIN E·PRIMACY

  • Opony do samochodów osobowych
  • Samochody elektryczne lub hybrydowe

  • letnie

    letnie

  • Nadaje się do pojazdów elektrycznych

    Nadaje się do pojazdów elektrycznych

MICHELIN e.PRIMACY: do pojazdów elektrycznych, hybrydowych oraz spalinowych o niskim zużyciu paliwa.

Obniżaj zużycie energii[1][3] na letniej oponie drogowej MICHELIN e.PRIMACY wybieranej przez producentów OEM jako wyposażenie ich pojazdów elektrycznych, hybrydowych lub spalinowych o niskim zużyciu paliwa.

• Letnia opona MICHELIN e.PRIMACY do pojazdów elektrycznych, hybrydowych i spalinowych o niskim zużycia paliwa.
• Większy zasięg pojazdu elektrycznego[1]
• Niższe zużycie paliwa dzięki najniższym oporom toczenia[5]
• Długotrwałe bezpieczeństwo[6]
• Znakomita trwałość[2]

Oszczędność energii[3][5] na ekologicznie zaprojektowanej oponie MICHELIN stworzoną, by zapewnić trwałość i wspierającej transformację energetyczną.

Oszczędzaj energię[3] na MICHELIN e.PRIMACY, letniej oponie drogowej stworzonej, by zapewnić trwałość[2]. Ta innowacyjna opona wspierająca transformację energetyczną zapewnia niskie zużycie paliwa dzięki znakomitym oporom toczenia (średnio -27% w porównaniu z oponami wiodących konkurentów)[5]. W tej paliwooszczędnej oponie znajdziemy również mieszankę Energy Passive, która ogranicza rozpraszanie energii oraz cieńsze, wyprodukowane z mniejszej ilości surowców opasanie.

4w 483 tire michelin e primacy ww features and benefits 1 signature 16 slash 9

Bezstresowa, elektryczna podróż do samego końca.

Z oponą MICHELIN e.PRIMACY ciesz się bezstresową elektryczą jazdą autem elektrycznym i zmaksymalizuj jego zasieg o ok. 7%[1]. To ok. 30 dodatkowych kilometrów dla pojazdu o szacowanym zasięgu 400 km. Ciesz się jeszcze bardziej elektrooszczędną jazdą dzięki hermetycznej warstwie z mieszanki gumowej EnergyAirShield, która ogranicza rozpraszanie energii oraz bokom z technologią CoolRunning pochłaniającym mniej energii podczas zginania dla większego zasięgu akumulatora.

4w 483 tire michelin e primacy en features and fenefits 2 signature 16 slash 9 copie

Wysoki letni standard bezpieczeństwa i trwałości MICHELIN[2][6][7].

Ciesz się wysokim letnim standardem bezpieczeństwa i trwałości MICHELIN[2][6][7] z ekologicznie zaprojektowaną oponą MICHELIN e.PRIMACY z bieżnikiem z rowkiem o przekroju w kształcie litery U, który efektywnie odprowadza wodę spod opony i zapewnia bezpieczeństwo przez cały okres jej użytkowania oraz technologią MaxTouch Construction zapewniającą dużą trwałość bieżnika. Spokój w deszczowe dni[6][7]. Nawet po 30,000 kilometrów droga hamowania opony jest krótsza od minimalnego progu przyjętego w procesie homologacji opon nowych. Część 30% najlepszej oferty letnich opon premium na europejskim w zakresie bezpieczeństwa[4].

4w 483 tire michelin e primacy en benefit 3
170517_Bibendum_Bienvenue_vectorisation_02
MICHELIN
e primacy
0/5
★★★★★
★★★★★
Ogólna ocena z 0 opinii
Collected By
MrsSAcky
25 października 2023
1 /5
★★★★★
★★★★★
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Buy the
31 grudnia 2021
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

So brand new Peuoget 3008 Hybrid EV, and these tyres are standard. But at only16,000 miles i've already had to purchase another full set! at just shy of £600 after 18 months of driving, im beyond dissapointed, and out of pocket by 40,000 miles

So dissapointed

Collected By
Rich
25 czerwca 2022
5 /5
★★★★★
★★★★★
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

Michelin Primacy 4 E 91T XL for electric car - nice tyres. They already make my Renault Zoe feel more satisfying to drive. But note: it is not marked “e.Primacy” or “E.Primacy” but just Primacy with the letter “E” underneath nearer the rim. This is confusing and no doubt is leading to less sales for Michelin.

Tyre marking could be clearer

Collected By
Hibbsy
27 września 2021
5 /5
★★★★★
★★★★★
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Originally posted on
www.michelin.co.uk
Przetłumacz opinię

I drive an electric Golf, which came with Dunlop tyres as original equipment. They lost pressure, wore quickly, were noisy . When it was time to replace them I searched for ev specific tyres and found the e-primacy. Michelin made many claims about this tyre. Carbon neutral at point of fit appealed to me. Low noise, good wet and dry grip, even additional range. Surely an exaggeration? Absolutely not, these tyres have improved my car in so many ways. Quieter, range increased from average 150 miles to 160. Wet and dry grip is excellent. Handling, particularly on bends is noticeably better. A bonus is that the design gives an element of rim protection too. I am delighted with these tyres and recommend them to anyone with an electric vehicle.

This tyre makes a lot of claims.. and lives up to every one

/ 1

Liczba dostępnych rozmiarów MICHELIN E·PRIMACY: 111

INFORMACJE PRAWNE

(1) Współczynnik oporu toczenia nowej opony MICHELIN e.PRIMACY jest niższy średnio o 2 kg/t od opon konkurentów. Oznacza to oszczędność do 0,21 l paliwa na 100 km, VW Golf 7 1.5 TSI lub zwiększenie zasięgu VW e.Golf o 7%.

(2) Na podstawie wyników porównawczych testów trwałości przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w okresie od czerwca do lipca 2020 r. na oponach MICHELIN e.PRIMACY (100%) i MICHELIN Primacy 4 (102,1%) w rozmiarze 205/55 R16 91V zamontowanych w VW Golf 7.Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 14 460 km z ekstrapolacją wyników na oponę z bieżnikiem o głębokości 1,6 mm.

(3) Zużycie energii oznacza zużycie paliwa w pojazdach spalinowych i hybrydowych oraz zużycie energii elektrycznej w pojazdach elektrycznych.

(4) Źródło: Wewnętrzne badanie europejskich katalogów opon dostępnych na rynku europejskim. MICHELIN e.PRIMACY należy do 28% oferowanych opon z klasami A/A, A/B lub B/A przyczepności/oporu toczenia z europejskich etykiet.

(5) Na podstawie wyników testów oporu toczenia przeprowadzonych na maszynie przez Applus Idiada na zlecenie Michelin w czerwcu (opona nowa) i sierpniu (opona z bieżnikiem startym maszynowo do wys. 2 mm - zużycie) 2020 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91V. W teście porównywano opony MICHELIN e·PRIMACY (nowa: 5,58 kg/t, zużycie: 5,13 kg/t) z oponami MICHELIN PRIMACY 4 (nowa: 7,74 kg/t, zużycie: 6,25 kg/t), BRIDGESTONE TURANZA T005 (nowa: 7,17 kg/t, zużycie: 5,81 kg/t), CONTINENTAL ECOCONTACT 6 (nowa: 6,39 kg/t, zużycie: 5,49 kg/t), CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6 (nowa: 8,93 kg/t, zużycie: 6,94 kg/t), DUNLOP BLURESPONSE (nowa: 7,97 kg/t, zużycie: 5,54 kg/t), GOODYEAR EFFICIENT GRIP 2 (nowa: 7,01 kg/t, zużycie: 5,38 kg/t), PIRELLI CINTURATO P7 BLUE (nowa: 6,96 kg/t, zużycie: 6,30 kg/t), PIRELLI CINTURATO P7 (nowa: 8,79 kg/t, zużycie: 6,97 kg/t). Ekologiczna jazda zależy przede wszystkim od umiejętności kierowcy, charakterystyki technicznej pojazdu oraz ciśnienia w oponach.

(6) Nowość i zużycie, gdzie zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)). Opony MICHELIN e.PRIMACY w rozmiarze 205/55 R16 91V przewyższają próg przyczepności na mokro ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ.

(7) Większość rozmiarów opony MICHELIN e.PRIMACY posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.