(1) – skuteczność hamowania na mokrych nawierzchniach – hamowanie na mokrych nawierzchniach, nowa i zużyta: Zewnętrzne testy przeprowadzone przez dział produktowy TÜV SÜD, na wniosek firmy Michelin, w zakresie 80–20 kph, w warunkach niskiej przyczepności w 2024 roku, na rozmiarze 205/55 R16 91V w samochodzie VW Golf 8 (zużyta oznacza zużycie na maszynie (szorstkowanie) do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z przepisami europejskimi: ECE R30r03f); porównanie MICHELIN Primacy 5 (nowa: 100% – zużyta: 100%) w porównaniu z MICHELIN Primacy 4+ (nowa: 91,4% – zużyta: 99,2%).
(2) – skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni – zużyta oznacza zużycie na maszynie (szorstkowanie) do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z przepisami europejskimi: ECE R30r03f. Nowa i zużyta 205/55 R16 91V MICHELIN Primacy 5 przekracza wartość progową przyczepności na mokrej nawierzchni z rozporządzenia europejskiego R117.
(3) – trwałość – zewnętrzne testy przeprowadzone przez CENTRUM TESTOWE DEKRA na wniosek firmy Michelin w lipcu 2024 r., na oponie o wymiarach 235/45 R18 98 W&Y w modelu Tesla 3; porównanie MICHELIN Primacy 5 (100%) i MICHELIN Primacy 4+ (82%).
(4) – efektywność paliwowa – badania oporów toczenia przeprowadzone na maszynie przez dział produktowy TÜV SÜD na wniosek firmy Michelin, czerwiec 2024 r., na oponie o wymiarach 205/55 R16 91V; porównanie MICHELIN Primacy 5 (100%) i MICHELIN Primacy 4+ (94,7%).